Activatiecode per mail komt niet aan

Pagina: 1
Acties:

• Lenardjee
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-07-2021
Ik wil een advertentie plaatsen, maar onder de knop om de advertentie te plaatsen staat een melding met de text:
Let op: voor het plaatsen van deze advertentie is activatie benodigd. Er zal een e-mail naar ****@**** worden verzonden met een activatiecode.
met mijn email adres ingevuld (het email adres is helemaal correct).
Ik heb op de knop geklikt en het leek alsof ik naar een andere pagina werd doorgestuurd, maar uiteindelijk stopte de browser met laden en bleef ik op dezelfde pagina. Ik heb nog een keer op de knop geklikt waarna hetzelfde gebeurde. Ik heb totaal ongeveer een uur gewacht, maar ik heb nog steeds geen activatiecode ontvangen. Verder weet ik ook niet waar ik de code moet invullen als ik die ontvang.

Misschien heb ik gewoon iets gemist, dan hoor ik het graag, anders zou ik graag willen weten wat ik kan doen om dit op te lossen.

Alvast bedankt,

Lenard van der Maas

Spamfolder heb ik gecontroleerd.
Bij nader onderzoek werkt ook de 'Opslaan als preview' knop niet. Als ik er op klik gebeurt hetzelfde als bij de 'Advertentie plaatsen' knop.

[ Voor 8% gewijzigd door Lenardjee op 06-05-2020 16:39 . Reden: extra informatie ]

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:44
Spamfolder?

• Lenardjee
Heb ik gecontroleerd en daar staat het niet in

• Lenardjee
Ik probeerde het eerst via firefox, maar nu heb ik de advertentie geplaats via chrome en dat ging zonder problemen. Het is dus geen probleem meer, maar ik vind het wel vreemd dat het niet goed werkt via firefox

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:57
Ik krijg ook geen activatiecode via mobiel Safari. Werkte altijd prima!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:00

InFamous

excommunicado

@Kees hier was ook al eerder een topic over: Ik krijg geen advertentie activatie mail / sleutel

Formerly known as Ragdoll

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
@Lenardjee zit er toevallig een adblocker in de weg die struikelt over de woorden 'advertentie' enzo? Dat het met een andere browser namelijk wel lukt klinkt niet als iets dat mis gaat aan onze kant. Ik zie aan onze kant dat alles goed gaat; hotmail accepteerd de mail zonder klagen.

@WouterL Ook bij jou zie ik een rits mails. Het enige wat er 'mis' gaat is dat die mail pas ~3 minuten later aankomt bij hotmail.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Lenardjee
Ik hwb op firefox geen actieve adblockers, dus daar kan het niet aan liggen

• saaaimen1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 00:03
Ik ontvang ook geen activatiesleutels opeens.
Ging twee dagen geleden nog goed, maar ontvang nu niets bij het plaatsen van twee nieuwe advertenties.

Hellup?

• Rabb
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-11 17:43
Firefox heeft tegenwoordig een ingebouwde ad-blocker, misschien dat die e.e.a. blokkeert?

Greetings, Rabb.

Pagina: 1