Mijn vraag
Beste mensen,
Ik heb een ledger nano en het is me al een paar keer gelukt om wat stukjes btc te kopen.
Nu wil ik weer wat verkopen , maar dit lukt me niet.
Ik zie in Ledger Live mn een account met een paar segway bedragen. Als ik daar op klik een aantal adressen.
Als ik wil verkopen vraagt de koper een changeadres. Maar ik heb geen idee hoe ik daar aankom. Op de pagina van Ledger schrijven ze dat ik Electrum moet installeren. Dit heb ik gedaan maar daar vragen ze wat ik wil doen, wallet aanmaken , nieuwe seed etc. Ik snap niet wat Electrum in deze doet.
Kunt U me uitleggen hoe ik aan een changeadres kom ?
En kan ik dat changeadres eventueel ergens controleren, bijvoorbeeld op de Nano?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ledgerlive ,Nano S op windows en android Electrum geinstalleerd.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Durf nog niet veel
Bij voorbaat dank,
Tim
...
Beste mensen,
Ik heb een ledger nano en het is me al een paar keer gelukt om wat stukjes btc te kopen.
Nu wil ik weer wat verkopen , maar dit lukt me niet.
Ik zie in Ledger Live mn een account met een paar segway bedragen. Als ik daar op klik een aantal adressen.
Als ik wil verkopen vraagt de koper een changeadres. Maar ik heb geen idee hoe ik daar aankom. Op de pagina van Ledger schrijven ze dat ik Electrum moet installeren. Dit heb ik gedaan maar daar vragen ze wat ik wil doen, wallet aanmaken , nieuwe seed etc. Ik snap niet wat Electrum in deze doet.
Kunt U me uitleggen hoe ik aan een changeadres kom ?
En kan ik dat changeadres eventueel ergens controleren, bijvoorbeeld op de Nano?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ledgerlive ,Nano S op windows en android Electrum geinstalleerd.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Durf nog niet veel
Bij voorbaat dank,
Tim
...