Toon posts:

Handmatige kolommen koppelen aan tabel van het web

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een tabel waarin ik data ophaal vanuit het web en aan die tabel heb ik 3 extra kolommen toegevoegd, hierin staan waardes die handmatig ingevuld moeten worden. Als ik mijn dataset vernieuw dan komen de nieuwe gegevens erbij alleen verspringen mijn handmatige kolommen. Dit komt omdat deze gekoppeld zijn aan het rijnummer en niet aan de ID's. Weet iemand hoe ik de handmatige kolommen kan koppelen aan mijn ID's uit mijn web-tabel, zodat deze niet meer verspringen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:55

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:47:
Hallo allemaal,

Ik heb een tabel waarin ik data ophaal vanuit het web en aan die tabel heb ik 3 extra kolommen toegevoegd, hierin staan waardes die handmatig ingevuld moeten worden. Als ik mijn dataset vernieuw dan komen de nieuwe gegevens erbij alleen verspringen mijn handmatige kolommen. Dit komt omdat deze gekoppeld zijn aan het rijnummer en niet aan de ID's. Weet iemand hoe ik de handmatige kolommen kan koppelen aan mijn ID's uit mijn web-tabel, zodat deze niet meer verspringen?

Alvast bedankt!
Welkom op Tweakers. :)

Zou je ook de andere vragen willen invullen die bij het openen van een nieuw topic staan? We hebben nu namelijk geen idee om welk programma het gaat en wat je al hebt geprobeerd (eigen inzet wordt verwacht). Daarnaast kan het handig zijn om een screenshot te plaatsen van je tabel en kolommen.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
edit: Ik zie nu pas de onopvallende Excel-tag boven het topic, maar dan kan de versie nog relevant zijn

[ Voor 11% gewijzigd door g0tanks op 06-05-2020 15:13 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:49
Als ik het zo lees is het een kwestie van je handmatige opmerkingen in een losse tabel zetten met de ID's en die met een merge-functie (VLOOKUP of intelligenter) in de kolom van je webtabel brengen.

Hier zou een handtekening kunnen staan.