Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintin020
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-02-2024
Goedemiddag,

Recent heb ik ik de Aerocool Astro 12 Pro case fan via: https://www.alternate.nl/...-fan/html/product/1570214 gekocht.

Dit in combinate met een (deels) nieuws build voor mijn PC waaronder een MSI tomahawk b450 max. Helaas vanuit alle enthousiasme niet goed genoeg gelezen en dus geen adressable RGB aansluiting heb om mijn moederbord.

Nu heb ik een RGB strip besteld en wil ik deze gaan aansluiten op de "Third Party RGB" port van de hub Aerocool (H66F HUB), echter ga ik hier een connector voor nodig hebben.

Vraag: Iemand een idee waar ik deze connector kan vinden? Heb me werkelijk een ongeluk gezocht maar nog niets kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JH34D
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-08 12:05
Deze connector doet mij een beetje denken aan die van Corsair, maar ik heb geen idee of dat is wat het echt is (ik vermoed van niet, aangezien die van Corsair een inkeping offcenter heeft). Als zo'n connector al bestaat zou Aerocool dat zelf op zijn site hebben staan naar mijn vermoeden, maar ik zie hier geen vermelding van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 17:55
Welke RGB strip heb je besteld? Als die een drie-pins 5V argb connector heeft zou het volgens mij gewoon moeten werken met die hub van Aerocool. Of bedoel je dat je een verlengkabeltje zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintin020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 17:55
Dat is een 12 volt RGB strip. Ik ben bang dat dat niet zomaar gaat werken met jouw hub. Misschien dat iemand die beter thuis is in het RGB-gebeuren nog een truuk kent die ik over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintin020
Iemand een idee welke RGB strip 12V 4pin rechtstreeks op mijn moederbord kan dan?
Pagina: 1