PC Builder op website?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KickedTea
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-05-2020
Mijn vraag
Zit er een pc builder op? zo ja, waar kan ik dan een pc bouwen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al geprobeerd te zoeken op zoekbalk maar kan alleen een boek vinden wat er ook niet is

Beste antwoord (via KickedTea op 06-05-2020 13:40)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 08:51

Bolletje

Moderator Harde Waren
Er zit geen pc builder op Tweakers - wat je soms ziet bij winkels - waar je drag en drop componenten kan toevoegen en die dan checkt of ze compatible zijn.

Wat we wel hebben is echter beter:Veel van die pc-builders zijn niet optimaal; beperkte keuzes, rare keuzes.
KickedTea schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:39:
vind wel raar want heb dit gezien maar is dit iets anders dan? en waar kan ik dit vinden?

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2020
Dit zijn inderdaad artikelen die een samenstelling van een systeem adviseren. Dat is een goede basis om op voort te bouwen en dan nog aanpassingen te doen.

In dit subforum, Desktop Aankoopadvies, kan je dan een eigen topic maken en helpen andere gebruikers je met persoonlijk advies.

[ Voor 31% gewijzigd door Bolletje op 06-05-2020 13:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:36
Welke website? Hier op tweakers? Nee want tweakers is geen verkoper van systemen, dus die hebben dan ook geen pc builder op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KickedTea
vind wel raar want heb dit gezien maar is dit iets anders dan? en waar kan ik dit vinden?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 08:51

Bolletje

Moderator Harde Waren
Er zit geen pc builder op Tweakers - wat je soms ziet bij winkels - waar je drag en drop componenten kan toevoegen en die dan checkt of ze compatible zijn.

Wat we wel hebben is echter beter:Veel van die pc-builders zijn niet optimaal; beperkte keuzes, rare keuzes.
KickedTea schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:39:

Dit zijn inderdaad artikelen die een samenstelling van een systeem adviseren. Dat is een goede basis om op voort te bouwen en dan nog aanpassingen te doen.

In dit subforum, Desktop Aankoopadvies, kan je dan een eigen topic maken en helpen andere gebruikers je met persoonlijk advies.

[ Voor 31% gewijzigd door Bolletje op 06-05-2020 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KickedTea
hartstikke bedankt dan ga ik dat even bekijken!