Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek eventueel een tweedehandse videokaart voor mijn huidige systeem. Zelfs zat ik te denken om mijn 970 te vervangen voor een 1070. Mijn vraag is dit de moeite waard? Nu weet ik dat ik ook een oude CPU heb en dat ik die in de toekomst ook zou moeten vervangen. Zou de 1070 in de toekomst bijvoorbeeld goed werken met de AMD Ryzen 5 3600 en een monitor met 1440P en 144hz? Nu game ik zelf nog op een scherm van 1080p 60hz.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 250 euro voor een tweedehandse videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek eventueel een tweedehandse videokaart voor mijn huidige systeem. Zelfs zat ik te denken om mijn 970 te vervangen voor een 1070. Mijn vraag is dit de moeite waard? Nu weet ik dat ik ook een oude CPU heb en dat ik die in de toekomst ook zou moeten vervangen. Zou de 1070 in de toekomst bijvoorbeeld goed werken met de AMD Ryzen 5 3600 en een monitor met 1440P en 144hz? Nu game ik zelf nog op een scherm van 1080p 60hz.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 250 euro voor een tweedehandse videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-4690K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Asus Z97-PRO GAMER | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 450D | € 108,90 | € 108,90 |
1 | Monitoren | Samsung Syncmaster S23A300B Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen MAX | € 44,69 | € 44,69 |
2 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 45,06 | € 90,12 |
1 | Voedingen | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 243,71 |
[ Voor 50% gewijzigd door Palunga op 06-05-2020 09:34 ]