Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
games als MMO's, af en toe wat adobe programma's gebruiken, video editten etc.
en de dagelijkse dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
om en nabij de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn systeem nu is zo'n 5 en een half jaar oud. dus het meeste gaat niet mee. misschien dat mijn HD meegaat van 1 TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb allerlei onderdelen al uitgekozen waarvan ik denk dat heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil niet een te luidruchtig ding. hij zal gelukkig sowieso al snel stiller zijn dan mijn huidige pc
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies/ feedback willen over de gekozen componenten. Of deze goed samen werken en over de videokaart momenteel twijfel ik nog. Afgelopen weken heb ik echt van alles opgezocht en gedaan en gelezen. (hoefde niet te werken dus had extra veel tijd) Ik zit momenteel te twijfelen tussen deze twee:
- Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700
- EVGA GeForce RTX 2060 KO Ultra Gaming
de RX5700 is beter qua performance in elk geval wat ik begrepen heb uit benchmark tests ook. Momenteel fluctueert hij wel wat in de prijs de afgelopen dagen. momenteel is hij weer iets goedkoper dan van het weekend toen was hij bijna zo'n 40 euro duurder. Waar ik vooral ook in mijn build heb gekeken is van heb ik iets beters daadwerkelijk nodig voor wat ik er mee ga doen of is iets minder ook beter. Maar met videokaarten vindt ik dat nog wel erg lastig te zeggen.
Alles feedback en adviezen zijn welkom
Ben ook vooral benieuwd naar de beredenering zodat ik daar ook weer van leer:D
games als MMO's, af en toe wat adobe programma's gebruiken, video editten etc.
en de dagelijkse dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
om en nabij de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn systeem nu is zo'n 5 en een half jaar oud. dus het meeste gaat niet mee. misschien dat mijn HD meegaat van 1 TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb allerlei onderdelen al uitgekozen waarvan ik denk dat heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil niet een te luidruchtig ding. hij zal gelukkig sowieso al snel stiller zijn dan mijn huidige pc
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies/ feedback willen over de gekozen componenten. Of deze goed samen werken en over de videokaart momenteel twijfel ik nog. Afgelopen weken heb ik echt van alles opgezocht en gedaan en gelezen. (hoefde niet te werken dus had extra veel tijd) Ik zit momenteel te twijfelen tussen deze twee:
- Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700
- EVGA GeForce RTX 2060 KO Ultra Gaming
de RX5700 is beter qua performance in elk geval wat ik begrepen heb uit benchmark tests ook. Momenteel fluctueert hij wel wat in de prijs de afgelopen dagen. momenteel is hij weer iets goedkoper dan van het weekend toen was hij bijna zo'n 40 euro duurder. Waar ik vooral ook in mijn build heb gekeken is van heb ik iets beters daadwerkelijk nodig voor wat ik er mee ga doen of is iets minder ook beter. Maar met videokaarten vindt ik dat nog wel erg lastig te zeggen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 119,79 | € 119,79 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 359,94 | € 359,94 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 89,90 | € 89,90 |
2 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 120mm | € 8,09 | € 16,18 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2C3600C20 | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 81,07 | € 81,07 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 500GB (WDS500G2B0C) | € 83,90 | € 83,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.010,68 |
Alles feedback en adviezen zijn welkom