Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is om vooral te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs voor het samenstellen mag maximum 700 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- computerbehuizing
- moederbord
- koeling
- videokaart?
- harde schijf
- voeding
- scherm
- toetsenbord
- muis
Kortom alles om een degelijke maar betaalbare game pc te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, ik zou toch graag werken met producten die nog goed terug te vinden zijn op de online markt voor als ze ooit aan vervanging toe zijn.
Soms kom ik nu componenten tegen die nooit meer leverbaar zijn omdat ze te oud zijn.
Dat wil ik vermijden
Ga je overklokken?
Wat is dit net? Is dit nodig bij de games die we spelen?
Wat verwacht je van ons?
De bedoeling is om een volwaardige gaming pc te bekomen, hele zware games gaan er niet op gespeeld worden maar omdat we graag games spelen zoals rollercoaster typhoon, zoo life, euro truck simulator willen we vooral gaan voor een betaalbare game pc maar toch goed voor deze game's waar vooral het beeld uniek kan zijn.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat jullie mij aanraden te kopen, van computer behuizingbak tot moederbord, proccesor, koeling kortom alles omdat dit mijn eerste game pc zal zijn die ik ga bouwen.
Alvast bedankt!
De bedoeling is om vooral te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs voor het samenstellen mag maximum 700 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- computerbehuizing
- moederbord
- koeling
- videokaart?
- harde schijf
- voeding
- scherm
- toetsenbord
- muis
Kortom alles om een degelijke maar betaalbare game pc te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, ik zou toch graag werken met producten die nog goed terug te vinden zijn op de online markt voor als ze ooit aan vervanging toe zijn.
Soms kom ik nu componenten tegen die nooit meer leverbaar zijn omdat ze te oud zijn.
Dat wil ik vermijden
Ga je overklokken?
Wat is dit net? Is dit nodig bij de games die we spelen?
Wat verwacht je van ons?
De bedoeling is om een volwaardige gaming pc te bekomen, hele zware games gaan er niet op gespeeld worden maar omdat we graag games spelen zoals rollercoaster typhoon, zoo life, euro truck simulator willen we vooral gaan voor een betaalbare game pc maar toch goed voor deze game's waar vooral het beeld uniek kan zijn.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat jullie mij aanraden te kopen, van computer behuizingbak tot moederbord, proccesor, koeling kortom alles omdat dit mijn eerste game pc zal zijn die ik ga bouwen.
Alvast bedankt!