Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
hoi, ik wil graag een game pc gaan bouwen van tussen de 700 en 800 euro. hij is bedoeld voor gamen en school werk en mijn preferentie is een AMD processor, een 2600 als het kan. ik heb een 1080p full hd monitor dus hij hoeft geen games te kunnen runnen op 1440p.
b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b]
Als het kan zou ik het fijn vinden dat hij zowieso onder de 800 euro zit.
ik weet dat nu de prijzen van pc onderdelen aan de duurdere kant zijn. en ben nog niet van plan hem binnenkort te bouwen. dus hij mag over de 780 euro aan onderdelen hebben, allen dan hopen dat de prijzen van de onderdelen over een tijdje weer zullen dalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb geen losse pc onderdelen in huis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag 16 RAM en een 500 GB SSD, als processor een Ryzen 5 2600.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, ik heb geen voorkeur naar merk. graag wel kwaliteit onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt op mijn kamer dus hij hoeft niet muisstil te zijn. RGB is leuk maar niet te veel aangezien hij waarschijnlijk onder mijn bureau komt te staan.
Ga je overklokken?
nee, ik ben niet van plan te gaan overclocken.
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de beste game PC voor mijn geld.
hoi, ik wil graag een game pc gaan bouwen van tussen de 700 en 800 euro. hij is bedoeld voor gamen en school werk en mijn preferentie is een AMD processor, een 2600 als het kan. ik heb een 1080p full hd monitor dus hij hoeft geen games te kunnen runnen op 1440p.
b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b]
Als het kan zou ik het fijn vinden dat hij zowieso onder de 800 euro zit.
ik weet dat nu de prijzen van pc onderdelen aan de duurdere kant zijn. en ben nog niet van plan hem binnenkort te bouwen. dus hij mag over de 780 euro aan onderdelen hebben, allen dan hopen dat de prijzen van de onderdelen over een tijdje weer zullen dalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb geen losse pc onderdelen in huis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag 16 RAM en een 500 GB SSD, als processor een Ryzen 5 2600.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, ik heb geen voorkeur naar merk. graag wel kwaliteit onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt op mijn kamer dus hij hoeft niet muisstil te zijn. RGB is leuk maar niet te veel aangezien hij waarschijnlijk onder mijn bureau komt te staan.
Ga je overklokken?
nee, ik ben niet van plan te gaan overclocken.
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de beste game PC voor mijn geld.
[ Voor 12% gewijzigd door JensRomme op 05-05-2020 22:40 ]