LSC deurschakelaar met een timer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Kamps
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-08 15:51
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een deursensor in gebruik genomen van de Action, van het merk LSC. Ik wil deze graag monteren op de garagepoort, zodat ik een herinnering krijg als deze te lang blijft open staan (lees: als ik hem vergeet dicht te doen) In de LSC Smart Connect app is het me gelukt om bijvoorbeeld na een kwartier een melding te krijgen als de poort geopend werd. echter, als ik de poort binnen het ingestelde kwartier weer dicht doe, wil ik deze melding natuurlijk niet krijgen. Maar daar trekt de opstelling zich dus niets van aan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Groetjes en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Pascal Kamps schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:03:
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een deursensor in gebruik genomen van de Action, van het merk LSC. Ik wil deze graag monteren op de garagepoort, zodat ik een herinnering krijg als deze te lang blijft open staan (lees: als ik hem vergeet dicht te doen) In de LSC Smart Connect app is het me gelukt om bijvoorbeeld na een kwartier een melding te krijgen als de poort geopend werd. echter, als ik de poort binnen het ingestelde kwartier weer dicht doe, wil ik deze melding natuurlijk niet krijgen. Maar daar trekt de opstelling zich dus niets van aan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Groetjes en bedankt!
Bij uw apparaat de statusberichten uitzetten, dan in het smart gedeelte de status instellen zodat het enkel een melding geeft wanneer jij wil.

Ik heb vb een PIR, die geeft een bewegingsmelding op mijn gsm wanneer ik niet thuis ben en er 's nachts beweging wordt gedetecteerd, ook wanneer ik slaap (paar keer ingebroken geweest)