Fan noise van PS Pro vs PS Slim

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:14
Ik heb een tweedehands PS Pro aangeschaft met RDR2. Ik kan dit spel met zo’n fan noise simpelweg niet spelen. Ik heb er veel over opgezocht en blijkbaar is dit een bekend probleem bij de Pro.

Nu is mijn vraag of de Slim versie dit ook doet. Als de fan noise van de Slim beduidend minder is dan verkoop ik de Pro liever en ga ik liever voor de Slim.

Ik heb al gegoogled maar het meeste wat ik lees gaat over fixes en niet zozeer over het geluid wat ze produceren.

Iemand die beide uitvoeringen heeft gehad en die me hier antwoord op kan geven?

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffii4life
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 02:50
Ben ook erg benieuwd!
Heb de pro en dat rotding fluit als de malle!!

Heb vorig jaar onderhoud laten uitvoeren. Hierbij is de console gereinigd van binnen en koelkpasta is vervangen + hdd vervangen omdat die ook kapot aan het gaan was volgens deze pipo.

Nu ben ik bijna een jaar verder en nog steeds een klere herrie. Regelmatig trek ik em open en jaag ik met de dust spray de beetjes stof weg maar het mag niet baten.

Soms denk ik dat een slim kopen indd de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb vorig jaar kerst een nieuwe slim gekocht en verbaas me erover hoe stil dat ding is. Als de schijf uitgespind is hoor ik hem nauwelijks. Volgens mij zijn er wel meerdere revisies Slim/Pro welke wellicht een ander fangeluid hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:14
Ik heb de ps pro verkocht en er een xbox one x voor teruggehaald. Ja ik mis hele goeie exclusives maar de xbox is echt heel stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:05
Gisteren mijn ps4 pro opengehaald en opnieuw voorzien van goede koelpasta en alles schoongemaakt met stofzuiger en borstel. Bij AC Odessey is hij nu zelfs fluisterstil.... het ligt echt aan de slechte samenstelling en het uitlopen van de koelpasta die er af fabriek in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11:38
Ik had verwacht dit al wel eerder te lezen, maar het maakt natuurlijk ook nog uit waar de console staat. Ik dacht dat mijn PS4 Pro ook vol stof zou zitten, maar hij was vooral aan het blazen omdat hij in een klein kastje stond en dus de warmte niet kwijt kon.

Nu de PS4 ergens anders staat is hij ook een stuk stiller
Pagina: 1