“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
Je kan ook niet in supermarkt zeggen ' ik betaal morgen wel'. En al helemaal niet als je er nog nooit eerder bent geweest.
Ik ben dus volledig met de verkoper eens.
Is er een goede reden voor vertraging dan is het redelijk om even wat meer tijd te gunnen. Is het een onzin reden dan ga je snel twijfelen of de koper wel serieus is.
Het feit dat jij precies dat stukje nu in je verhaal niet benoemd is niet handig. Hoe heb je dit met de verkoper gecommuniceerd?
[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 05-05-2020 21:00 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik vindt het ook waardeloos als je niets van je laat horen of wat dan ook. Contact was verder normaal.
Open en duidelijk gecommuniceerd (blijkt ook uit reviews). Als je dan vindt dat het te lang duurt of er geen zin in hebt stuur dan een DM en overleg zo of er een oplossing is.
Nee, half uur later bericht; verkocht. Ik vind dat aso.
Dan later ook nog eens leuk melden dat ie is opgehaald. Laf...
Waarschijnlijk ben ik in een andere tijd opgegroeid. Je spreekt wat af en je houdt je er aan.
Een man een man, een woord een woord.

Dit zijn van die marktplaatsgedragingen waarom ik MP mijdt en hier koop en verkoop.
[EDIT} en als kado een rancuneus onware en slechte review. Jammer van je karma...
[ Voor 22% gewijzigd door rayx op 05-05-2020 23:05 ]
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
In dat geval ben ik uiteraard wel duidelijk erover richting beide geinteresseerden.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Zeker als je dat half uur gewoon online bent. Als de reactie een dag later komt zou ik er nog mee kunnen leven.
Ja dat idee had ik ook. Voor 33 euro je zo laten kennen...
Hij gaat voor mij op de zwarte lijst.
Deze persoon heeft 2 dagen niets van zich laten horen.Microkid schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 23:10:
@rayx Ik heb de betreffende review verwijderd. Er was gewoon een deal, hij had ten minste had fatsoen kunnen hebben om even te wachten en contact op te nemen. Jij hebt ook netjes laten weten dat er een kink in de kabel was gekomen, maar daarmee was de deal niet van tafel.
Vandaar dat ik de tweede bieder heb gecontacteerd.
Kan de review van Ray ook verwijderd worden op mijn profiel?
Die staat er gewoon nog op namelijk.
aangezien mijn review op zijn profiel is verwijderd omdat er geen transactie plaats heeft gevonden, werd mij verteld.
Alvast bedankt.
[ Voor 13% gewijzigd door revengeyo op 05-05-2020 23:29 ]
niet netjes...
Niet op mijn DM reageren en nu hier?
Ja haal maar weg, ik zit er niet mee. Zo was het nu eenmaal. Maar niet gaan liegen...
Lao-Tse
Chinees filosoof +/- 600 v.C.
Wees eerlijk tegenover eerlijke mensen.. Wees ook eerlijk tegenover niet-eerlijke mensen. Zo komt eerlijkheid tot stand.”
[ Voor 28% gewijzigd door rayx op 05-05-2020 23:32 ]
Ik heb bieder twee niet bericht een half uur na jou reactie, maar daarvoor al.rayx schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 23:27:
maar vanmiddag de reactie en dan binnen een half uur bieder 2 dm -en?
niet netjes...
Niet op mijn DM reageren en nu hier?
Ja haal maar weg, ik zit er niet mee. Zo was het nu eenmaal. Maar niet gaan liegen...
Dus voordat jij met een verklaring kwam dat je geen geld had, had ik al contact gezocht met bieder 2.
Dus niet zomaar wat gaan invullen aub.
Je kunt niet zomaar twee dagen niks van je laten horen. Dat is niet netjes.
En ja, dat vind ik. Ik zou zoiets nooit doen.
En hier zeggen dat ik niet op jou DM reageer is ook een leugen. Ik heb je gewoon een bericht terug gestuurd.
Mensen trap niet in de mooie verhaaltes van deze man! Hij verzint de boel gewoon.
Ik wens iedereen nog een fijne avond.
[ Voor 35% gewijzigd door revengeyo op 05-05-2020 23:39 ]
dit gaat vuilspuiterij worden. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik gedraag me netjes en verwacht dat van anderen.
Hier is dit forum niet voor. Ik heb hem via DM laten weten wat ik er van denk en daar komt geen reactie op.
En dan hier onwaarheden gaan posten. Daar bedank ik voor.
Laten we maar besluiten met een wijs man:
Lao-Tse
Chinees filosoof +/- 600 v.C.
Wees eerlijk tegenover eerlijke mensen.. Wees ook eerlijk tegenover niet-eerlijke mensen. Zo komt eerlijkheid tot stand.”
[ Voor 25% gewijzigd door rayx op 05-05-2020 23:43 ]
Dit topic is gesloten.