Alleen: DE GROETJES
Lijkt me idd niet zo moeilijk te maken. search.php?forum=15 oid 
Als je het maar uit kan zetten
Als je het maar uit kan zetten
Verwijderd
Is al eens eerder voorgesteld.
Het is toch niet zo'n grote moeite om even op Spielerij te klikken in het lijstje van de search?
Het is toch niet zo'n grote moeite om even op Spielerij te klikken in het lijstje van de search?
Wat ook makkelijk zou zijn, is dat als je sg/hk toegang hebt, deze ook bij search komen te staan. Maar daar is al een keer iets over geweest, geloof ik.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
ya net als in Windows Explorer 
lijkt me een puik plannetje
ik wou laatst iets zoeken over smartdrugs, maarja dat kun je nu dus wel vergeten
lijkt me een puik plannetje
dat lijkt me ook handiger,Op maandag 06 augustus 2001 14:00 schreef Xtremelead het volgende:
Wat ook makkelijk zou zijn, is dat als je sg/hk toegang hebt, deze ook bij search komen te staan. Maar daar is al een keer iets over geweest, geloof ik.
ik wou laatst iets zoeken over smartdrugs, maarja dat kun je nu dus wel vergeten
Verwijderd
Ik moet al die onzin van HK niet in mijn searchOp maandag 06 augustus 2001 14:00 schreef Xtremelead het volgende:
Als het uit te schakelen is ala ...
edit: nog 25 en dan is er gebak
Verwijderd
ja ok, HK hoeft er idd niet bij, maar in SG kunnen best dingen tussen zitten waar je op zou willen zoeken...Op maandag 06 augustus 2001 14:03 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik moet al die onzin van HK niet in mijn search
Als het uit te schakelen is ala ...
ja daar gaat het dus eigenluk niet om, gewoona net als in windoos explorer, dat je dus niet eerst nog een thread hoeft te selecteren als je je al in de betreffende thread bevindt.
gemak dient de mensch
gemak dient de mensch
Alleen: DE GROETJES
Pagina: 1