Wat zouden jullie aan mijn PC als eerste upgraden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelB96
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-06 11:36
Ik zou graag mijn PC wat willen upgraden, maar heb hier niet zoveel verstand van. Onderstaande lijst is van mijn huidige hardware/software. Welk onderdeel hiervan denkt u dat het eerste toe is aan een upgrade, een waarmee zou u het dan upgraden?

- Windows 10
- Intel Core I5 7500
- 8GB RAM
- MSI B250 PC MATE (MS-7A72)
- 4096MB ATI Radeon RX 470 Graphics (MSI)
- 250GB Samsung SSD 850 EVO
- 1TB HDD

Ik heb niet echt een budget. De prijs die je aan kunt houden, is de prijs van de logische upgrade. Dus niet een upgrade waar je zeg maar een aantal gradaties mee overslaat.

Ik heb niet echt een voorkeur qua merk.

Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor mijn studie: Informatica. Dus hij moet programmeersoftware, VM, etc goed kunnen draaien. Ook speel ik graag af en toe wat spellen. Denk hierbij aan FIFA, GTA, FM, Call Of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat wil je bereiken met de upgrade / wat mis je nu aan performance? Ik denk dat dat een belangrijke vraag is. An sich is de PC goed voor wat je ermee doet. Dus ik heb het idee dat er wat meer is, vandaar dat je de vraag stelt.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 05-05-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:39
Tegen welke beperkingen loop je aan met je huidige systeem dat je wil upgraden of wil je upgraden omdat het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelB96
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-06 11:36
Het is niet zo zeer dat het echt noodzakelijk is, maar het voelt af en toe allemaal een beetje traag, ondanks pas een nieuwe clean windows install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:39
Kijk dan eerst met MSI Afterburner welk onderdeel dat veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 12:48
in een game in windows in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MarcelB96 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:47:
Het is niet zo zeer dat het echt noodzakelijk is, maar het voelt af en toe allemaal een beetje traag, ondanks pas een nieuwe clean windows install.
Wat voelt er dan traag om precies te zijn?
Pagina: 1