Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI geforce GTX 1650 gaming X 4G. alleen ik wil graag weten welke type paneel ik hiervoor het beste kan gebruiken. IPS, VA of TN? Ik heb nu een TN paneel 75hz monitor maar wil er graag één met 144hz.
Dus mijn vraag is wat voor type paneel raden jullie mij aan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:55
Ligt eraan wat je budget is. IPS is duurder dan TN.
Met een 144Hz paneel wil je qua eigenlijk zo dicht mogelijk naar de 144 toe en daar is een 1650 Super een beetje te licht voor. In een ander topic zie ik dat je cpu een 2200G is en die helpt ook niet bepaald mee om hoge fps te halen, buiten dat een quadcore in steeds meer games tekort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:26

Thomg

Aww yiss

Sterker nog, dit is een 1650. Niet de Super.

Je kan wel 144+ fps halen... Maar dan wordt je wel aardig gelimiteerd tot spellen als CS:GO, LoL en Rocket league, zwaardere spellen red je misschien als de settings flink omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
Inderdaad, geen Super. Dan is de upgrade vanaf zijn RX 570 niet groot. Zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:26

Thomg

Aww yiss

Uszka schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:38:
Inderdaad, geen Super. Dan is de upgrade vanaf zijn RX 570 niet groot. Zonde van het geld.
Haha, upgrade.
Afbeeldingslocatie: https://tpucdn.com/review/msi-geforce-gtx-1650-gaming-x/images/relative-performance_1920-1080.png

[ Voor 3% gewijzigd door Thomg op 05-05-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
Downgrade zelfs. Tjongejonge, waar is Pimmetje mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 23:23
@Verwijderd Welk budget heb je in gedachte? Als je betere kleuren wil dan je huidige TN paneel, moet je gewoon kiezen voor een snel IPS paneel. Die zijn alleen wel duurder dan VA of TN panelen.
Kies een FreeSync/Gsync compatible monitor en je huidige grafische kaart wordt niet meer tegenhouden door het 75Hz paneel van je huidige monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik ben een O-LED fan maar weet zo geen voorbeeld-paneel hiervan.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:58

nelizmastr

Goed wies kapot

Tenzij je ook budget hebt voor een Ryzen 5 3600 en een 1660Ti, 5600XT of sneller heeft een hogere refresh rate geen zin, of je moet alleen Counter-strike 1.6 spelen en vergelijkbare oudere games.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Geen onderbouwing maakt dat we ook niet met je mee kunnen denken. Dit schiet niet op. Dicht.

En voor o.a. @Uszka :
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.