Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddy67
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-06-2024
Op dit moment gebruik ik de OP wireless bullets 2, nadat ik de voorgaande versie helemaal in stukken heb geluisterd.
Ik een intensive gebruiker, gemiddeld 6 uur per dag, de rest van de dag hangen ze om mijn nek waardoor ze op het meest ongewenst moment natuurlijk leeg zijn. Nu was mijn gedachte om een of 2 goedkopere sets aan te schaffen die ik her en der aan de lader kan laten hangen en misschien eens kan kwijtraken.

Uiteraard heb ik een wensenlijst die toegesneden is op mijn huidig model:
Nekband model
Bluetooth magneet connectie met telefoon (magneten uit elkaar = BT aan / tegen elkaar aan = BT uit)
Geluidskwaliteit is niet heel belangrijk, ik luister voornamelijk podcasts en boeken en telefoneer
Noice cancellation is een pre
Schakelen tussen twee aangesloten BT apparaten zou leuk zijn

Ik heb op het web al wat gezocht maar kwam nog niet hét model tegen, misschien dat jullie mij kunnen helpen, ik ben in ieder geval erg benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

wat is je budget?
Waarom geen wireless Z? Die zijn niet zo duur en voldoen verder redelijk.
(A)NC heeft ie niet. Maar je bullets2 ook niet (volgens mij)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddy67
DarkSide schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:20:
wat is je budget?
Waarom geen wireless Z? Die zijn niet zo duur en voldoen verder redelijk.
(A)NC heeft ie niet. Maar je bullets2 ook niet (volgens mij)
Ahhh Fanboy (y) heel goed, ik ook! Heb de 7T Pro McLaren *0*
De Z voldoet inderdaad wel aan de wensenlijst, maar vind het toch een beetje zonde om twee kopen, á €50,- om te laten slingeren terwijl er wellicht een mooi alternatief bestaat. Ben ook erg benieuwd waar jullie mee komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen niet onder Audio en HiFi maar onder Tablets en Telefoons. Aangezien het hier om aankoopadvies gaat is Aankoopadvies Tablets en Telefoons de juiste plek. Ik verhuis het topic die kant op: AUD > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

nog steeds geen budget.
Zelf geen wireless headphones kenner. Maar op ali express etc staan er genoeg voor weinig.
Wil je iets meer uitgeven zit je aan 30,-
Dan mis je wel weer telefoon opnemen als je ze loshaalt (dat is OP feature).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddy67
Budget dacht ik zo rond de €30,- per stuk.
Opnemen van de telefoon doen de Bullets 2 niet als ik ze loshaal, wel BT verbinding leggen waarna ik zelf moet opnemen, mooie feature die ik graag wil behouden. Toevallig kwam ik er eentje tegen die dit ook kan.
Ik ben vooral benieuwd of er iemand een goede tip heeft.
Pagina: 1