Vraag

• gjha.schuurmans
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-09-2020
Mijn LG OLED55C9 is sinds gisteravond ineens totaal onbruikbaar geworden. Na 6 maanden probleemloos tv kijken kwam er gisteren vanuit het niets ineens een vreemde horizontale streep in beeld en schakelde de tv zichzelf uit. Sindsdien gebeurt het volgende. Ik schakel de tv in, deze start op, toont direct deze vreemde streep, na een seconden of 10 gaat het beeld flippen en schakelt de tv zichzelf uit. Terug naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Zie foto's, net voor het moment dat de tv uitschakelt.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? LG klantenservice is vanwege "een storing" niet bereikbaar momenteel dus hopelijk weet iemand hoe nu verder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1m3HG3Fw7LIxAJBuLgAbFtNzZU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AWNNLdungANjE6iwtPw4nDm9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36K7WcKbQKDAJf_E4j3q3ZGtpRM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ssLTv632AXF2i6upQqu9df8K.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRDF78CEYzVI2V5AxaJS_R0M8wI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FxHSDGUFQdNybAm4lgxw4NEr.jpg?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door gjha.schuurmans op 05-05-2020 14:44 ]

Alle reacties

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:54

vhal

ಠ_ಠ

Vervelend, ik denk dat hij stuk is.

Ik zou maar eens beginnen met bellen naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Dat ze je gaan verwijzen naar LG is ws. de volgende stap maar in beginsel zijn ze je eerste aanspreekpunt voor een defecte TV

Strava

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Even met de winkel contact opnemen. En anders morgen weer even naar LG bellen. Dan zullen ze denk ik wel bereikbaar zijn. Het is vandaag 05 mei en er zullen best wel wat winkels, helpdesk en service desks gesloten zijn.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-11 22:32

Verwijderd

Heeft er waarschijnlijk niks mee te maken maar je foto's zien er ook vreemd uit, alsof ze uit meerdere foto's bestaan en niet netjes aan elkaar geplakt zijn.

Je tv is 6 maanden oud? Dan wordt dit gewoon netjes binnen garantie opgelost. Even belletje doen naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Nee, niet doen! Eerst naar de winkel, die is verantwoordelijk voor de werking van het product. Als die zwart op wit naar de fabrikant verwijst, blijft de winkel nog steeds verantwoordelijk voor de goede afhandeling. Ga je zelf naar de fabrikant buiten de winkel om, dan ben je daaraan overgeleverd. Uiteindelijk heb je geen overeenkomst met de fabrikant.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• gjha.schuurmans
Ik heb de televisie bij Kamera Express gekocht, vanmorgen gebeld en die verwijzen me door naar de LG helpdesk. Morgen daar maar eens proberen?

• gjha.schuurmans
LG heeft een monteur langs gestuurd en die heeft het volledige paneel vervangen. Problem solved!
Pagina: 1