Ik zoek een goed moederbord met onboard Wifi en kom uit bij de volgende 2 opties
Wat is je budget?
tussen de € 150 - 250, op zich maakt het me niet heel veel uit. Ik wil echter geen onnodig geld uit geven voor opties/features die ik toch nooit gebruik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie bovenstaande voorbeelden, ik hoef overigens geen RBG, maar dit lijkt tegenwoordig wel een standaard opie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga enkel gamen (simrace VR Valve Index), shooters, Diablo 4, etc spelen. Ik wil niet overklokken, modden, tunen etc.
Waar ik even niet uit kom is of de X570 ten opzichte van de B450 voor mij voordelen heeft?
Rest van het systeem zal bestaan uit een 3700X icm. 2080 Super en 32BG geheugen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming X570-PLUS (WIFI) | € 234,05 | € 234,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 148,- | € 148,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0 | ||
Wat is je budget?
tussen de € 150 - 250, op zich maakt het me niet heel veel uit. Ik wil echter geen onnodig geld uit geven voor opties/features die ik toch nooit gebruik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie bovenstaande voorbeelden, ik hoef overigens geen RBG, maar dit lijkt tegenwoordig wel een standaard opie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga enkel gamen (simrace VR Valve Index), shooters, Diablo 4, etc spelen. Ik wil niet overklokken, modden, tunen etc.
Waar ik even niet uit kom is of de X570 ten opzichte van de B450 voor mij voordelen heeft?
Rest van het systeem zal bestaan uit een 3700X icm. 2080 Super en 32BG geheugen.