• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hi,

Ik hoop dat ik in het juiste forum post.

Voor mijn livestreams gebruik ik Youtube. De video is een verborgen video en de link mail ik naar iedereen die een kaartje gekocht heeft.

Ik wil mensen echter ook makkelijk de stream op hun smart-tv kunnen laten zien.
Alleen omdat hij verborgen is, kan je hem niet vinden.

Sommigen kunnen wel de link tevoorschijn krijgen via bijv. facebook in de browser. Maar die opent niet in alle gevallen in de youtube app.

Zijn hier ideeën over hoe dit makkelijker kan?
Mensen gaan nu casten of met kabeltjes werken, maar ik wil het zo goed mogelijk, en zou het liefst zien dat mensen de video kunnen openen rechtstreeks op de TV in de youtube app.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-11 15:44

Rannasha

Does not compute.

De ontvanger van de link kan de video op de computer of smartphone een thumbs up geven of toevoegen aan een persoonlijke playlist. Als op de smart tv is ingelogd op hetzelfde YouTube account, dan kun je video's die je hebt geliked of die in een playlist zitten gewoon terugvinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 05-05-2020 10:11 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oh dat is een heel goede tip!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router