Amazon.nl artikel kan niet verzonden worden naar het adres

Pagina: 1
Acties:
  • 1.885 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-04-2024
Goede avond allen,

Voor de eerste keer wil ik iets via Amazon.nl bestellen maar ik zie blijkbaar iets over het hoofd of ik begrijp het gewoon niet goed. En tegelijk begin ik dan te twijfelen aan de echtheid van de aanbieding. Ik wil het Garmin Fenix 5s Plus horloge kopen https://www.amazon.nl/gp/...new?ie=UTF8&condition=new maar wanneer ik verder wil gaan krijg ik de melding:

Belangrijk bericht
Er was een probleem met enkele van de items in je bestelling (zie hieronder voor meer informatie):
Garmin Fēnix 5 Plus Sport-smartwatch

Hoe kan dit? Ik heb gezocht en ik vermoed dat het aan de bezorging van het product ligt in combinatie met de accu van het horloge maar de verkoper is Amazon.nl dus dat is ook weer onlogisch. Eigenlijk kom ik hierbij op twee vragen:
1. Waarom zou "Amazon.nl" een product aanbieden wat niet verzonden kan worden naar een adres in Nederland?
2. Is dit een aanbieding te mooi om waar te zijn en zie ik iets over het hoofd en word ik hier genept?

Als ik het horloge niet kan bestellen, dan is dat jammer.. Maar ik wil de "waarom" vooral begrijpen :+ . Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-05 23:47

g0tanks

Moderator CSA
Het lijkt mij een fout te zijn in het systeem dat zich onder andere uit in een lage (foutieve) prijs zonder mogelijkheid tot bestellen. Als je het echt wil weten moet je contact opnemen met Amazon zelf.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-04-2024
g0tanks schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:30:
Het lijkt mij een fout te zijn in het systeem dat zich onder andere uit in een lage (foutieve) prijs zonder mogelijkheid tot bestellen. Als je het echt wil weten moet je contact opnemen met Amazon zelf.
Ik zal inderdaad even contact opnemen met Amazon, maar bij het kiezen van het bezorgadres staat er ook specifiek:

Dit artikel kan helaas niet worden verzonden naar het door u geselecteerde adres. Meer informatie. U kunt het leveradres wijzigen of het artikel verwijderen uit uw bestelling.

Dit had ik niet duidelijk vermeld in de OP zie ik nu.

Aanvulling:
Zojuist contact gehad met Amazon, ze geven aan dat het een systeemfout is. Maar ze kunnen geen antwoord geven of het een fout in de prijs of enkel de verzending is, ik was echter niet de eerste met deze melding.

Tip aan mijzelf; iets verder doorzoeken naar de chat de volgende keer (kon hem niet 1,2,3 vinden) 8)7 .

[ Voor 20% gewijzigd door Pluisie op 04-05-2020 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis hier een beetje de discussiewaarde. Je wilt gaan speculeren waarom Amazon een product niet verzend binnen Nederland. Dat is een vraag waar Amazon zelf het beste een antwoord op heeft.

Gezien het bovenstaande gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.