Ik ben op zoek naar een programma welke goed in staat is om dwars door al mijn mappen (180 stuks) heen een willekeurige diavoorstelling te doen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil dit via mijn Windows laptop draadloos afspelen op mijn Samsung QLED 75Q60R.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Momenteel gebruik ik de diavoorstelling van het Windows lock-screen.
Deze werkt voor zover ook het beste.
Enkel is mijn laptop na 8 jaar toe aan vervanging.
Ik wil al mijn foto's en video's in de toekomst vooral gaan gebruiken vanaf mijn NAS (Synology DS215J)
Windows kan helaas enkel de eigen locaties selecteren en niet vanaf de NAS.
Ik heb gekeken naar de volgende programma's:
Imageglass: kan niet goed willekeurig afspelen, ook niet door de mappen heen. Slideshow is erg statisch.
Random Slideshow Picture Viewer Software: erg lange laadtijd (rustig 20min voor hij kan starten. Slideshow is erg statisch en iedere keer start hij op hetzelfde punt, dus niet willekeurig.
Verder heb ik geen programma's kunnen vinden welke dit wel goed kunnen.
Wie kan mij op weg helpen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil dit via mijn Windows laptop draadloos afspelen op mijn Samsung QLED 75Q60R.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Momenteel gebruik ik de diavoorstelling van het Windows lock-screen.
Deze werkt voor zover ook het beste.
Enkel is mijn laptop na 8 jaar toe aan vervanging.
Ik wil al mijn foto's en video's in de toekomst vooral gaan gebruiken vanaf mijn NAS (Synology DS215J)
Windows kan helaas enkel de eigen locaties selecteren en niet vanaf de NAS.
Ik heb gekeken naar de volgende programma's:
Imageglass: kan niet goed willekeurig afspelen, ook niet door de mappen heen. Slideshow is erg statisch.
Random Slideshow Picture Viewer Software: erg lange laadtijd (rustig 20min voor hij kan starten. Slideshow is erg statisch en iedere keer start hij op hetzelfde punt, dus niet willekeurig.
Verder heb ik geen programma's kunnen vinden welke dit wel goed kunnen.
Wie kan mij op weg helpen?