Ducky Shine 7 ISO maar ANSI mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BeyonderX
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-06-2025
Beste (mede) tweakers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Ducky Shine 7 met de ANSI layout maar die lijkt (zo goed als) over compleet uitverkocht. Nu zag ik bij een Duitse webshop dat die er nog een paar op voorraad heeft maar daar gaat het dan om een ISO-DE qwertz toetsenbord. Nu is de qwertz makkelijk weer omgezet naar qwerty maar dan zit ik dus nog met een ISO bord. Nu was ik sowieso al van plan de switches te vervangen voor C3 Tangerine switches en vroeg me dus af of iemand weet of het PCB beide layouts ondersteunt. Mijns inziens lijkt het me namelijk economisch en praktisch gewijs een voor de hand liggende keuze om 1 PCB te ontwerpen die alle layouts ondersteunt ipv verschillende PCBs. I'm kan dit echter niet vinden of dit ook echt het geval is. Mijn vraag is dan ook of er iemand in het bezit van een Ducky Shine 7 (of niet perse in het bezit van maar gewoon omdat ie het toevallig weet) kan bevestigen of dit mogelijk is want dan koop ik gewoon dat Duitse bord en gooi ik er ook nog een kek keycap setje tegenaan.