Mijn vraag
Sinds de nieuwe update op mijn Samsung A50 telefoon heb ik problemen met Chrome op mijn telefoon. Ik krijg steeds de foutmelding dns_probe_finished_no_internet of heel soms ook de melding err_network_changed
Ik kan geen enkele internetpagina meer openen. Als ik via Google iets zoek, dan werkt dat, maar zodra ik een pagina wil openen krijg ik de dns-melding.
Ik zou graag weer normaal willen internetten op mijn telefoon
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android op Samsung A50
Update: A505FNXXS4BTCA / A505FNOXM4BTC8 / A505FXXS4BTCA
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb de cache geleegd
- Ik heb het zowel op wifi als 4G getest (werkt beiden niet)
- Ik heb alle instellingen gereset
- Ik heb de telefoon opnieuw opgestart
- Andere browser geprobeerd (wat ik eigenlijk niet wil)
Als ik al het bovenstaande doe, dan doet ie het weer. Totdat ik de telefoon weer weg leg en het nog een keertje probeer, dan werkt het ineens niet meer. Het lijkt me niet dat ik steeds de bovenstaande stappen moet gaan uitvoeren elke keer als ik wil internetten
Overigens werken de rest van de apps gewoon prima en heb ik goed bereik qua wifi en 4G. Het enige wat er dus verandert is, is de update.
Ik snap het niet meer
Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen
Sinds de nieuwe update op mijn Samsung A50 telefoon heb ik problemen met Chrome op mijn telefoon. Ik krijg steeds de foutmelding dns_probe_finished_no_internet of heel soms ook de melding err_network_changed
Ik kan geen enkele internetpagina meer openen. Als ik via Google iets zoek, dan werkt dat, maar zodra ik een pagina wil openen krijg ik de dns-melding.
Ik zou graag weer normaal willen internetten op mijn telefoon

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android op Samsung A50
Update: A505FNXXS4BTCA / A505FNOXM4BTC8 / A505FXXS4BTCA
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb de cache geleegd
- Ik heb het zowel op wifi als 4G getest (werkt beiden niet)
- Ik heb alle instellingen gereset
- Ik heb de telefoon opnieuw opgestart
- Andere browser geprobeerd (wat ik eigenlijk niet wil)
Als ik al het bovenstaande doe, dan doet ie het weer. Totdat ik de telefoon weer weg leg en het nog een keertje probeer, dan werkt het ineens niet meer. Het lijkt me niet dat ik steeds de bovenstaande stappen moet gaan uitvoeren elke keer als ik wil internetten

Overigens werken de rest van de apps gewoon prima en heb ik goed bereik qua wifi en 4G. Het enige wat er dus verandert is, is de update.
Ik snap het niet meer