Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WerkPC met meer mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TimmiT28
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-12-2023
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, mailen, video's kijken, tekstverwerken, misschien netflixen, werken (via citrix). Werk altijd met meerdere tabbladen

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoek prijs/kwaliteit verhouding. Kijk niet op € 50 meer of minder. Evt. in de toekomst upgrade mogelijkheden zou fijn zijn, maar zoals je hierna leest doe ik al 10 jaar met onderstaand systeem O-).

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nu een oude PC waar ik 10 jaar mee heb gedaan (obv intel i7-2600 @ 3,4ghz. Tussendoor een keer nieuw moederbord ingehangen en een nieuwe videokaart (2013, gigabyte moederbord en Sapphire Radeon R9 270X. Systeem werkt eigenlijk nog wel, maar voeding tikt dus mag wel een keer worden vervangen. Heb er een 110GB SSD schijf inzitten die wel meegaat en een 1tb SATA, gaat mogelijk mee als extra opslag.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb een Lenovo L27Q-10 monitor, dus Quad HD moet hij wel kunnen halen.
Wifi (al dan niet via extra kaartje) en BT zou fijn zijn. In een volgend huis trek ik mogelijk niet een netwerkkabel naar de werkplek. Als ik weer wil gamen, wil ik er een GPU bijsteken.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Op zoek naar feedback, verbeterpunten of suggesties. Speel op het moment geen spelletjes meer, maar ga met name voor beeldkwaliteit, g
prima audio e.d. Dus heb iets geprobeerd samen te stellen. Oog wil ook wat dus voor een iets duurdere kast gekozen zodat hij ook op mijn bureau kan staan

@extra vraag: iemand ervaring met deze case? Luchttoevoer voldoende?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 3 3200G Boxed€ 89,-€ 89,-
1MoederbordenASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac€ 109,95€ 109,95
1BehuizingenFractal Design Era ITX Grijs€ 155,50€ 155,50
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16U4B€ 88,91€ 88,91
1Voedingenbe quiet! Pure Power 11 400W€ 52,77€ 52,77
1Solid state drivesCrucial P1 1TB€ 114,45€ 114,45
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 610,58

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:20
Wat voor werk doe je ? Want je geeft aan via citrix te werken (remote desktop?) . Dit kan zowel licht werk zijn (mails, office) maar ook zwaarder werk zijn.
Als het zwaarder werk omvat, zou ik zeker aanraden om een losse gpu aan te schaffen en ryzen 5, vooral omdat je er langer mee wilt gaan doen. (helaas is de prijs voor de ryzen 5 3400g veel te hoog op dit moment).

succes met kiezen! voor basic taken is deze desktop zeer geschikt :)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dit kan met een basic NUC al, dus alles 'meer' dan dat is leuk meegenomen maar niet noodzakelijk om je doel te behalen.

• TimmiT28
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-12-2023
99ruud99 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:40:
Wat voor werk doe je ? Want je geeft aan via citrix te werken (remote desktop?) . Dit kan zowel licht werk zijn (mails, office) maar ook zwaarder werk zijn.
Als het zwaarder werk omvat, zou ik zeker aanraden om een losse gpu aan te schaffen en ryzen 5, vooral omdat je er langer mee wilt gaan doen. (helaas is de prijs voor de ryzen 5 3400g veel te hoog op dit moment).

succes met kiezen! voor basic taken is deze desktop zeer geschikt :)
Via citrix is het licht werk (outlook, tekst etc.)

Zoek met name iets wat toekomstbestendig kan zijn.
Misschien dat ik mijn videokaart nog mee kan nemen, voor wat ik nu doe voldoet die wel (kan volgens de specs hier cinema 4k aan (dus ook Quad HD?)
pricewatch: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G