Mooi, hebben we een aandenken aan VuurWerk
Inderdaad, dat moet wel ff aangepast worden
Inderdaad, dat moet wel ff aangepast worden
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dit valt onder de "low priority issues"
De zelfde lo prio issue heeft betrekking op: http://www.tweakers.net/wot/
(ook verkeerde sponsor...
)
IMHO natuurlijk.
(ook verkeerde sponsor...
IMHO natuurlijk.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ik denk alleen dat TrueServer dit geen low prio vindtOp maandag 06 augustus 2001 15:20 schreef Daniel Kegel het volgende:
Dit valt onder de "low priority issues"
Waarmee ik wil zeggen dat dit toch iets is wat vlot aangepast dient te worden.
Vreemd. Dit is al meteen in juni gefixt en bij mij staat er gewoon powered by TrueServer.
Kan je niet een keer zoiets doen als:Op maandag 06 augustus 2001 22:05 schreef Femme het volgende:
Vreemd. Dit is al meteen in juni gefixt en bij mij staat er gewoon powered by TrueServer.
find files containing text "vuurwerk"
* Buzzman weet alleen niet hoe dat in linux termen moet
staat bij mij toch ook echt gewoon TrueserverOp maandag 06 augustus 2001 22:05 schreef Femme het volgende:
grep -i vuurwerk *Op maandag 06 augustus 2001 22:07 schreef Buzzman het volgende:
Ja dat heb ik gedaan en in de WAP scripts komt geen Vuurwerk voor. Voor de zekerheid heb ik ze ook op Appie geupdate, maar zover ik weet draait Wap.tweakers.net vanaf Athena.Op maandag 06 augustus 2001 22:07 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Kan je niet een keer zoiets doen als:
find files containing text "vuurwerk"
Nu zie ik ook Trueserver, ik bekeek het via Opera, en heb net een clean PC install dus cache ofzo kan het niet geweest zijn
Pagina: 1