Toon posts:

Wensenlijst/Inventaris standaard privé maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:31
Wellicht dat ik gewoon een stomme gebruiker ben die de functies van de inventaris/wensenlijsten op de verkeerde manier gebruikt (:P), maar ik zou het heel erg fijn vinden als er een mogelijkheid zou kunnen komen om bij het aanmaken van een nieuwe inventaris/wensenlijst deze standaard op 'privé' te zetten.

Als ik soms een interessant product tegenkom die ik even op wil slaan om later nog eens te bekijken, dan klik ik vaak even op 'toevoegen aan wensenlijst' en afhankelijk van het product maak ik dan vaak even snel een nieuwe wensenlijst aan. Helaas staat die dan direct op openbaar zichtbaar, wat voor mij niet echt nodig is (niet iedereen hoeft van mij te weten welke producten ik wellicht interessant vind :)), dus dan moet ik eerst weer naar de wensenlijst en deze bewerken om 'm op privé te zetten, wat, zeker op de mobiele telefoon, een onhandig proces is.

Wellicht nog een andere mogelijkheid zou zijn om het vakje 'privé maken' toe te voegen aan de pop-up bij het toevoegen producten en aanmaken van een nieuwe wensenlijst/inventarislijst, zeg maar zoiets:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik ben hier ook voorstander van. Het is gek dat je wenslijsten direct openbaar staan. Het is niet altijd per se gevoelige informatie, maar het is toch vervelend om er na een flinke tijd achter te komen dat het openbaar staat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:57
Een wenslijst wil je graag delen met de gene voor wie je de lijst maakt. Niet met de hele wereld. Standaard prive lijkt mij een goede optie.

Zonder de request meteen volledig te willen highjacken. Misschien zou het fijn zijn als directe links naar prive lijsten mogelijk zouden zijn. Nu moet een lijst openbaar zijn of moet ik de RML genereren en renderen als ik een prive lijst aan iemand wil laten zien.

Anoniem: 248568

Ik ben hier ook een voorstandiger van. Ik zocht naar deze mogelijkheid maar kon dat niet vinden en kwam in plaats daarvan hier terecht. Het zou wel fijn zijn als een mod/developer hier kan reageren of dit op de planning staat of komt of juist niet.

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:54

ikloon

Product Owner
Voor deze wens staat er een ticket op onze backlog. Ik kan nog geen planning hiervoor geven.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee