Waar is de MacBook Air 2020 review?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Volgens mij is Apple een van de meest hotte merken op de markt. Tot mijn spijt kan ik nergens een redactiereview vinden van de MacBook Air 2020 die al weer enige tijd op de markt is. Hoe komt dat? Als er niet genoeg veranderd is kan ik dat wel begrijpen.

Maar dat er dan zelfs schijnbaar geen mini-review vanaf kon voor een zeer populair merk/product vind ik wel erg teleurstellend voor een grote mainstream techsite.

@WoutF (als hoofdredacteur die dit soort zaken toch zou moeten monitoren)

/Edit: In Coronatijd weet zelfs TheVerge gewoon video's te draaien, al is dat natuurlijk niet per se noodzakelijk voor een (mini)review: https://www.theverge.com/...battery-life-camera-price . Ik kan het echt niet begrijpen dat een site als Tweakers die een breed publiek wil bereiken met up-to-date technieuws/adviezen nog steeds geen review hiervan heeft.

[ Voor 73% gewijzigd door CyberMania op 04-05-2020 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Hoi, ik heb Apple direct toen de MBA2020 werd aangekondigd om een reviesample gevraagd, maar door de coronacrisis is het magazijn waaruit ze de reviewsamples versturen gesloten en dus heb ik 'm nog niet kunnen reviewen, ze hebben me beloofd het te laten weten zodra dat mogelijk is, dus tot die tijd is het afwachten.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
PiweD schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:42:
Hoi, ik heb Apple direct toen de MBA2020 werd aangekondigd om een reviesample gevraagd, maar door de coronacrisis is het magazijn waaruit ze de reviewsamples versturen gesloten en dus heb ik 'm nog niet kunnen reviewen, ze hebben me beloofd het te laten weten zodra dat mogelijk is, dus tot die tijd is het afwachten.
Helder, maar misschien moet de redactie dan even wat harder proberen bij de partners. Kan Coolblue ofzoiets niet er eentje uitlenen? Na ontvangst leg je 'm een week in quarantaine, trek je handschoentjes aan, of desinfecteren. Beetje creatief zijn. Regel met de marketingafdeling dat ze wat gratis advertenties er voor terugkrijgen ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door CyberMania op 04-05-2020 15:56 ]