Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 14:42

vpm

Think, tinker, tank

Topicstarter
Mijn Neato XV Signature is aan een nieuwe accu toe. Dat is op zich niet zo'n probleem, want die kun je zo aankomen. Echter moet een nieuwe accupack gekalibreerd worden dmv instructies op het LCD scherm. Helaas kom ik erachter dat deze stuk is (wit blanco, geen tekst). Dit schijnt een common issue te zijn en nieuwe LCDs zijn niet meer te krijgen afaik.

Weet iemand de precieze instructies (pijltjes/enterknop) die je moet volgen om deze kalibratie te voltooien?
Ik heb nog geen nieuwe accu gekocht. Dat laat ik even afhangen van de antwoorden.

Subvraag: als de accu vervangen wordt, is ie dan z'n programma (schedule) kwijt? Want dat is natuurlijk wel een stuk lastiger in te stellen zonder scherm.

[ Voor 12% gewijzigd door vpm op 04-05-2020 15:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:39
Ik heb je een PM gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurtDB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 20:28
Late reactie, maar ik heb een jaartje geleden op onze xv signature de batterij vervangen door eentje van bol.com. (waarbij er in de advertentie vermeld stond dat 't een officiële neato batterij was)

Bij aankomst bleek dat de capaciteit van de batterij groter was dan de standaard en na installatie was het LCD ook stuk. Meerdere malen een soft en hard reset geprobeerd, maar nu doet hij 5 minuten van zijn programma en dan gaat hij gewoon terug naar zijn basisstation.

Wat ik wel al gevonden heb, was iemand die een cheapo lcd gekocht had op aliexpress en dat gesoldeerd had op de bestaande connectoren. Daarnaast kan je wel zo'n nieuw bord vinden met lcd op, maar dat kost ook weer door de 100 Euro.