Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tele2 iHear draadloze telefoon: is dat wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Tele2 is wat reclame aan het maken voor hun iHear draadloze telefoon.....
http://www.tele2.nl/chap03/c030201.html

Is dat wat voor het geld (119 piek)? Is het DECT? Zo ja dan is het toch wel een geinig prijsje... Ik had ze dat willen vragen via hun 0800 nummer... alleen er is geen doorkomen aan...
Heeft iemand al zo'n ding? En kun je ook NIET via Tele2 bellen dan?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
DECT... vergeet dat maar voor die prijs :(

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Toch ff 300 meter bereik buitenshuis? ..Of dat analoog kan... vraag ik me af...

BTW ik ben al lid van Tele2...

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Dus niemand heeft dat ding?
iHear is rubbish?<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Beetje rustig ajb.
Schoppen is niet lief en zeker niet zo snel.
Reacties komen vanzelf wel.
Geduld is een schone zaak :)</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>

Verwijderd

-hij is niet dect...
-hij kan het echt analoog ....
-hij heeft inderdaad een bereik van 300 meter
-als je al lid bent zul je klantenservise moeten bellen, het 0800 nummer is alleen nog maar voor niet leden die info willen en zich willen aanmelden....
-niet te bereiken...ojee...ben ook eens ziek, sorrie?

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
M'n ouders hebben zich laten overhalen om zo'n ding te kopen. Aansluiten op een huiscentrale is er echter niet bij. Ding draait eerst 1602, dus altijd bellen via Tele2. Een voorloop-0 om via de centrale te bellen is niet in te stellen. Verwijderen van de 1602 voor iedere nummer is ook niet te verwijderen.
Ding klinkt wel OK, en is volgens mij wel DECT. Kijk maar naar de antenne, kan geen analoog apparaat zijn volgens mij.
Oh ja, de groene moet je niet hebben tenzij je van dat doorzichtige apple-plastic houdt.

Verwijderd

hij moet op de huiscentrale in te stellen zijn en de 0 moet ook geen probleem zijn dus...als je ouders er niet uitkomen (in de gebruiksaanwijzing staat hoe je dingen kan wijzigen) dan moeten ze even naar de klantenservice bellen, daar kan hun exact verteld/uitgelegd worden, hoe en wat ze moeten doen

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Ok .....klantenservice gebeld (ooh ja ik ben klant.. :) )... het is inderdaad een analoog ding.. en het belt voor jou constant 1602 voor een nummer...(ook al heb je Carrier pre select.. |:( ) mmm dan de volgende vraag... is dat makkelijk te verwijderen?

Verwijderd

wat ....die instelling van 1602 in de foon of et uitschakelen van preselect.....
die instelling in de telefoon laat zich moeilijk verwijderen... maar mijn motto is altijd....niets is onmogelijk toch....(weet wel dat als je 1655 in toetst als je de hoorn opneemt dat je dan via kpn weer belt, maar het is een handeling die je dan elke keer zou moeten doen....)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 14:22 schreef Bird2 het volgende:
wat ....die instelling van 1602 in de foon of et uitschakelen van preselect.....
die instelling in de telefoon laat zich moeilijk verwijderen... maar mijn motto is altijd....niets is onmogelijk toch....(weet wel dat als je 1655 in toetst als je de hoorn opneemt dat je dan via kpn weer belt, maar het is een handeling die je dan elke keer zou moeten doen....)
mmm kun je die weer niet programmeren? EN als je via een andere carrier weer wilt bellen? eerst 1655 en dan weer 1633 (primus bijvoorbeeld) of zo?

Verwijderd

zou volgens alle info die ik weet...gewoon mogelijk moeten zijn....je zou het kunnen uitproberen .....gebruik een carriercode van een teleorganisatie waar je niet lid van bent...dan krijg je volgens mij gewoon hun bandje te horen...waarmee je verzocht wordt om eerst aan te melden :)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Leuk en aardig.. maar ik zou het willen weten van iemand die zo'n ding heeft... voor de zekerheid...
Maar ik merk het al .. te duur alleen voor analoog apperaat...

Verwijderd

Wat een KLOTE DING!!! Ik heb dat ding zelf al een keer gehad en als ik met een ander toestel aan het bellen was draaide mijn Ihear een bepaald nummer. Op de specificatie te zien als een nummer ergens in Eindhoven.

Een vriend van mij heeft wel goede ervaringen met de telefoon en heeft tele2 nu niet meer, maar nog wel de telefoon. Telefoon doet het nog steeds via 1655-netnummer-abonnummer :)

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 13:58 schreef masaman het volgende:
M'n ouders hebben zich laten overhalen om zo'n ding te kopen. Aansluiten op een huiscentrale is er echter niet bij. Ding draait eerst 1602, dus altijd bellen via Tele2. Een voorloop-0 om via de centrale te bellen is niet in te stellen. Verwijderen van de 1602 voor iedere nummer is ook niet te verwijderen.
Ding klinkt wel OK, en is volgens mij wel DECT. Kijk maar naar de antenne, kan geen analoog apparaat zijn volgens mij.
Oh ja, de groene moet je niet hebben tenzij je van dat doorzichtige apple-plastic houdt.
Bellen via een centrale:

Handset opnemen, knop met telefoontje indrukken, wachten op de kiestoon, #2#20# toetsen, verbinding verbreken, klaar! :)

Je moet wel voor een buitenlijn de 0 in blijven toetsen...

:Y)

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Op vrijdag 19 oktober 2001 13:01 schreef F10®!@n het volgende:

[..]

Bellen via een centrale:

Handset opnemen, knop met telefoontje indrukken, wachten op de kiestoon, #2#20# toetsen, verbinding verbreken, klaar! :)

Je moet wel voor een buitenlijn de 0 in blijven toetsen...

:Y)
#2#20# veranderd dus 1602 in 0. Uitschakelen kan door #2#2# hheb ik ergens gelezen. Kijk ff of dat werkt.

Coïtus ergo sum

Pagina: 1