Beste Tweakers, heb even een nieuw account aangemaakt omdat ik met mijn oude er niet meer in kom, sinds '08 al groot tweakers fan en lezer
Voor het eerst in jaren dacht ik, ik ga weer eens zelf een pc bouwen, nou, wat een succes.. Volgens mij heb ik de afgelopen dagen alles wel geprobeerd. Met 1 strip geheugen in beide slots, met en zonder graka. De pc laat altijd alleen de fans draaien, geen piepjes, nooit beeld, helemaal niets.
De processor het ik (met de laatste BIOS update) door Azerty al op het moederbord laten plaatsen, die testen het, dus daar zou geen probleem in mogen zitten, lijkt mij..
Mijn componenten lijst:
Wat zie ik over het hoofd of doe ik helemaal verkeerd?
Voor het eerst in jaren dacht ik, ik ga weer eens zelf een pc bouwen, nou, wat een succes.. Volgens mij heb ik de afgelopen dagen alles wel geprobeerd. Met 1 strip geheugen in beide slots, met en zonder graka. De pc laat altijd alleen de fans draaien, geen piepjes, nooit beeld, helemaal niets.
De processor het ik (met de laatste BIOS update) door Azerty al op het moederbord laten plaatsen, die testen het, dus daar zou geen probleem in mogen zitten, lijkt mij..
Mijn componenten lijst:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC | € 144,99 | € 144,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Node 304 Zwart | € 75,- | € 75,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 77,18 | € 77,18 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W CM | € 70,67 | € 70,67 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,90 | € 114,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 767,69 |
Wat zie ik over het hoofd of doe ik helemaal verkeerd?