Ik heb onlangs mijn PC een upgrade gegeven, de 'gamekamer' mag ingericht gaan worden, alleen hang ik nog een beetje met mijn schermen. Ik game zowel op de PS4 (pro), als PC. M'n upgrade is niet het beste om op high settings te spelen (sapphire nitro r9 380 i.c.m. I5-7400, wellicht iemand nog een tip voor een niet te prijzige upgrade? de videokaart heb ik gekregen vandaar). Nu heb ik laatst een topic gestart omdat mijn tweede tv niet echt fijn was met bijvoorbeeld COD Warzone etc:
Hoofdscherm: Samsung UE49NU8070L
Tweede scherm: Samsung UE32J6200AW (nu op gaming gezet n.a.v. jullie tips)
Mijn hoofdscherm staat in de woonkamer dus hier kan ik niet elk moment op gamen en twijfel dus om nu een monitor te kopen welke ik zowel als hoofdscherm voor de PS4 ga gebruiken, als voor de PC. Ik ben alleen een leek hierin. Ik lees dus de 144hz etc, maar welke scherm adviseren jullie. Zodat ik iig de beeldbeleving van mijn hoofdscherm heb (natuurlijk geen 49", achter een monitor zit ik er veel dichterbij). Ik hoop dat dit kan voor rond de 200 euro?
Hoofdscherm: Samsung UE49NU8070L
Tweede scherm: Samsung UE32J6200AW (nu op gaming gezet n.a.v. jullie tips)
Mijn hoofdscherm staat in de woonkamer dus hier kan ik niet elk moment op gamen en twijfel dus om nu een monitor te kopen welke ik zowel als hoofdscherm voor de PS4 ga gebruiken, als voor de PC. Ik ben alleen een leek hierin. Ik lees dus de 144hz etc, maar welke scherm adviseren jullie. Zodat ik iig de beeldbeleving van mijn hoofdscherm heb (natuurlijk geen 49", achter een monitor zit ik er veel dichterbij). Ik hoop dat dit kan voor rond de 200 euro?