Toon posts:

foutmelding overzetten van excel onedrive=>sharepoint

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
ik en een aantal anderen van mijn bedrijf hebben een microsoft office account en daar zit onedrive en sharepoint in.

wij deden alles eerst via een onedrive, maar nu willen we het via sharepoint doen.
dus ik verplaats excel bestanden van onedrive naar sharepoint en er komt: VERW# te staan.
als ik de formule openklik dan dan staat er sharepoint ergens in de formule van de excel.

wat moet ik doen om toch alle bestanden in sharepoint te zetten en deze toch geen foutmelding te laten verkrijgen ?(VERW#)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Windows 10 lenovo laptop
microsoft office
excel

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

nu ik weet dat sharepoint en onedrive niet over elkaar synchroniseren, dus heb ik geprobeerd met een aantal bestanden in sharepoint te zetten.
echter lost dit het probleem niet op.

groetjes Thijs V.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom @Verwijderd Je vraag gaat niet over Windows, maar Excel. Dus ik verplaats je vraag even van Windows Clients naar de buren van CSA.

Verder: lijkt me af te hangen van de gebruikte formule. Als die nu verwijst naar c:\bla\dia\bla.xlsx dan gaat dat online niet werken en zal je de verwijzingen moeten aanpassen.. (Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat wel kan, de werkwijze van https://support.office.co...7cca2a9b95f#ID0EADAAA=Web doet hier iig niets..)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok waar vind ik mijn vraag dan terug
en de vraag gaat ook gedeeltelijk over excel want mijn cellen zijn dusdanig aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:12:
ok waar vind ik mijn vraag dan terug
Hier ;) Ik heb jouw topic foutmelding overzetten van excel onedrive=>sharepoint verplaatst van Windows Clients naar Client Software Algemeen (my bad, je kent die afkortingen natuurlijk niet).

Maar https://support.office.co...7cca2a9b95f#ID0EADAAA=Web hielp niet? En wat zijn / waren nu de gebruikte formules?

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 20-05-2020 15:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Helemaal duidelijk is het mij niet.

Verplaatsen van Excel bestanden die door andere files gelinkt zijn, verplaatst je door hetvolgende te doen.

Open de gelinkte file.
Open de linkende files.
Doe save as van de gelinkte file en save op de nieuwe locatie.
Check formules in de linkende files. Deze wijzen als het goed is, nu naar de nieuwe locatie.
Doe save de linkende files en sluit ze.
Verplaats de linkende files naar de nieuwe locatie.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.