Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na jaren achter de feiten aanlopen en een klein jeugdtrauma overgehouden te hebben aan onze Athlon XP 1500+ die bij het minste of geringste een framerate van 4 beelden per seconde produceerde ga ik het nu goed doen. Mijn bruiloft is afgelast én ik ga niet op vakantie door die graf-corona dus het is tijd om een sloot van het gespaarde geld in een übersysteem te pompen. Ik wil eindelijk een top gamesysteem hebben én ik wil er jaren mee verder kunnen. Daarnaast edit ik videos maar dit zijn geen zware videos dus ik neem aan dat ik hier verder geen rekening mee hoef te houden in mijn systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag inclusief monitor ca. 3000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb de ballen verstand van Moederborden maar wil in ieder geval WIFI kunnen ontvangen met de kast.
Of is een aparte netwerkkaart dan beter?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie bovenstaand
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder weinig eisen, hoeft geen bepaalde kleur te hebben. De kast mag gewoon simpel zwart zijn.
Ga je overklokken?
Zou ik wel willen maar heb geen idee hoe dat moet XD
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop een heel goede kast te krijgen van om en nabij de 2500 euro en een scherm van 500 euro.
Ik denk dat dit een goede verhouding is.
Na jaren achter de feiten aanlopen en een klein jeugdtrauma overgehouden te hebben aan onze Athlon XP 1500+ die bij het minste of geringste een framerate van 4 beelden per seconde produceerde ga ik het nu goed doen. Mijn bruiloft is afgelast én ik ga niet op vakantie door die graf-corona dus het is tijd om een sloot van het gespaarde geld in een übersysteem te pompen. Ik wil eindelijk een top gamesysteem hebben én ik wil er jaren mee verder kunnen. Daarnaast edit ik videos maar dit zijn geen zware videos dus ik neem aan dat ik hier verder geen rekening mee hoef te houden in mijn systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag inclusief monitor ca. 3000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 456,55 | € 456,55 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 117,50 | € 117,50 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.340,10 | € 1.340,10 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 52,49 | € 52,49 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Netwerkadapters | Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro) | € 20,29 | € 20,29 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 497,31 | € 497,31 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 167,85 | € 167,85 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 112,68 | € 112,68 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 127,93 | € 127,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.020,55 | ||
Heb de ballen verstand van Moederborden maar wil in ieder geval WIFI kunnen ontvangen met de kast.
Of is een aparte netwerkkaart dan beter?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie bovenstaand
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder weinig eisen, hoeft geen bepaalde kleur te hebben. De kast mag gewoon simpel zwart zijn.
Ga je overklokken?
Zou ik wel willen maar heb geen idee hoe dat moet XD
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop een heel goede kast te krijgen van om en nabij de 2500 euro en een scherm van 500 euro.
Ik denk dat dit een goede verhouding is.