Ik was eigenlijk van plan om snel door te klikken en het versturen direct weer opnieuw te proberen omdat ik wil gaan slapen, maar ik werd door de foutmelding vriendelijk verzocht om het eerst even hier te melden. Dus bij deze 
Systeem informatie
Members only: Gedetailleerde informatie
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
edit:
Ik heb zojuist nog even gekeken en het bericht schijnt toch naar de betreffende gebruiker verzonden te zijn, denk ik. Het bericht is namelijk wel zichtbaar in mijn inbox.
edit 2:
Ik heb het bericht zojuist nogmaals proberen te versturen en dit keer ging het wel goed.
Ik heb zojuist nog even gekeken en het bericht schijnt toch naar de betreffende gebruiker verzonden te zijn, denk ik. Het bericht is namelijk wel zichtbaar in mijn inbox.
edit 2:
Ik heb het bericht zojuist nogmaals proberen te versturen en dit keer ging het wel goed.
Wat ik aan het doen was
- Ik was mijn bericht aan het typen in het pop-up venster dat opent als je bij een advertentie op 'Stuur bericht naar adverteerder' drukt. Het tekstveld had ik groter gemaakt met het icoontje helemaal rechtsonder in de tekstbox.
- Tijdens het typen van de tekst, toen ik bijna klaar was, heb ik een nieuw venster geopend met daarin een lege DM via CTRL+Click op de optie 'Nieuw bericht' rechtsboven in als je rechtsboven in op het spraakballon icoontje drukt als je ingelogd bent.
- Daarna heb ik de inhoud van het veld Onderwerp van de pop-up op de V+A pagina naar het veld Titel op de pagina met de nieuwe DM gekopieerd.
- Hierna heb ik ook de inhoud van het veld 'Bericht' op de V+A pagina naar het gelijknamige veld 'Bericht' op de nieuwe DM pagina gekopieerd.
- Daarna heb ik hier, dus op de nieuwe DM pagina, het bericht aangepast. Ook heb ik ergens een smiley ingevoegd door op het icoontje te klikken.
- Tijdens het schrijven heb ik wederom het tekstvak vergroot (door middel van het icoontje helemaal rechtsonder in het tekst vak).
- Toen ik klaar was heb ik mijn bericht terug gekopieerd naar het tekstvak 'Bericht' in de pop-up op de V+A pagina.
- Direct hierna heb ik op verzenden gedrukt waarna ik eigenlijk meteen een webpagina met de 503 server error te zien kreeg.
De foutmelding
code:
1
2
3
4
| URL: https://tweakers.net/aanbod/2283280/usb-30-externe-versleutelde-harde-schijf-behuizing-virtual-cd-dvd-blu-ray.html Foutcode: 0 [DataTimeoutException] Tijdstip: 04-05-2020 04:02:03 Request ID: Twk-eun-web1_180.0.3_12272_5eaf779b7dfbb5.94265437 |
[ Voor 3% gewijzigd door rikkert278 op 04-05-2020 04:52 ]