Ik heb m’n oude Iphone gevonden en de batterij is helemaal opgezwollen dat het scherm is open gebarst. Ik heb op internet gekeken wat ik moet doen en ze zeggen voornamelijk : “probeer de batterij voorzichtig te verwijderen”, maar mijn batterij zit echt helemaal vast, ik kan het niet ‘op een veilige manier verwijderen’.. ik weet nu niet wat ik moet doen en waar ik mn oude Iphone incl opgezwollen batterij moet inleveren, weet iemand toevallig wat ik kan doen en waar ik het kan inleveren...
Vraag
Alle reacties
Wat wil je precies bereiken?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik neem aan dat je geen garantie meer hebt?
Verkopen op marktplaats, genoeg gekkies die 'm willen proberen te repareren en verkopen.
Of zelf laten repareren?
Verkopen op marktplaats, genoeg gekkies die 'm willen proberen te repareren en verkopen.
Of zelf laten repareren?
Wat wil je er mee doen? Ikzelf zou het gewoon stevig verpakken en verantwoord weggooien. Ik zou het zelf niet eens aandurven om wat iets met die batterij te doen voordat er meuk uit gaat lekken.
Laat de mensen van WeCycle maar bij het sorteren beoordelen wat ze ermee doen.
Laat de mensen van WeCycle maar bij het sorteren beoordelen wat ze ermee doen.
[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 04-05-2020 01:22 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Bij veel winkels kun je oude batterijen en accu's inleveren. En anders gewoon bij het chemisch afval.Verwijderd schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:25:
Ik heb m’n oude Iphone gevonden en de batterij is helemaal opgezwollen dat het scherm is open gebarst. Ik heb op internet gekeken wat ik moet doen en ze zeggen voornamelijk : “probeer de batterij voorzichtig te verwijderen”, maar mijn batterij zit echt helemaal vast, ik kan het niet ‘op een veilige manier verwijderen’.. ik weet nu niet wat ik moet doen en waar ik mn oude Iphone incl opgezwollen batterij moet inleveren, weet iemand toevallig wat ik kan doen en waar ik het kan inleveren...