verwijderen wraak beoordeling van AzzKickr_TNET

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn3lders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 10:31
Beste tweakers,

op 1 mei geeft AzzKickr_TNET na verschillende mail wisselingen aan mijn aangeboden cpu te willen komen.
vervolgens hoor ik niets meer.

op 3 mei om 19.00u geeft hij aan de cpu niet te willen kopen.
aangezien ik de cpu voor meneer had gereserveerd heb ik hem hierover een slechte beoordeling gegeven.

echter schrijft AzzKickr_TNET een wraak beoordeling:

''k heb aan deze tweaker gevraagd of verzending naar Vlaanderen kan op 1 mei 's avonds. Ondertussen doe ik wat bijkomende research naar de cpu en entertain ik men gezin ook in deze barre tijden. Dat gaat voor mijnheer allemaal niet snel genoeg en geeft me een negative review op zondagochtend, die ik nu net bekijk.
Op die manier, doe je geen zaken.''

Zou u deze beoordeling willen verwijderen aub.

mvg,

Thomas

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Het is volgens mij helemaal niet de bedoeling een review achter te laten als er geen overeenkomst is geweest, in deze ben je dan zelf de schuldige aan het hele verhaal door een review op dat profiel achter te laten.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50
Wintervacht schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:38:
Het is volgens mij helemaal niet de bedoeling een review achter te laten als er geen overeenkomst is geweest, in deze ben je dan zelf de schuldige aan het hele verhaal door een review op dat profiel achter te laten.
Als de bieder heeft aangegeven het product te willen kopen en @sn3lders gaat akkoord met het bedrag en de verzending, dan is er een geldige overeenkomst en mag een review worden achtergelaten.
Maar wij hebben geen inzage in DM's dus weten niet of de deal al rond was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn3lders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 10:31
Als de koper aangeeft het product te willen hebben voor de genoemde prijs, is er een overeenkomst. Als je daar vanaf wil zien, prima maar niet pas drie dagen later nadat het product voor je heb gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM ingezien, er wat duidelijk geen overeenkomst, jullie waren nog aan het onderhandelen. Ik zal dus beide reviews verwijderen.

@ iedereen die heeft gereageerd: de topic warning staat er niets voor niets....

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.