Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Spellen zoals: escape from tarkov (EFT), league of legends, Minecraft (behoorlijk gemod) forza 4 horizon. De hoofdfocus ligt bij EFT.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500-1600euro voor puur alleen de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin met niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht met de onderstaande lijst behoorlijk in de goede richting te komen. Alleen ben ik niet zeker over bepaalde keuzes. Vandaar de vraag om advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel (voornamelijk omdat dit mij aangeraden werd door meerdere mensen in mijn omgeving. Mijn huidige lijst is als volgt:
Het geheugen moet x2 zijn. Maar dat kreeg ik niet voor mekaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve het fatsoenlijk kunnen spelen van de spellen niet echt. Zolang het geen stroom etende straaljager wordt kan ik er wel mee leven.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen verstand van, dus lijkt mij een betere optie om dit niet te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop advies te krijgen en misschien eventuele verbeteringen (het liefst binnen mijn budget) zodat ik een goed werkend systeem krijg wat de komende tijd even vooruit kan.
Voornamelijk gamen. Spellen zoals: escape from tarkov (EFT), league of legends, Minecraft (behoorlijk gemod) forza 4 horizon. De hoofdfocus ligt bij EFT.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500-1600euro voor puur alleen de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin met niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht met de onderstaande lijst behoorlijk in de goede richting te komen. Alleen ben ik niet zeker over bepaalde keuzes. Vandaar de vraag om advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel (voornamelijk omdat dit mij aangeraden werd door meerdere mensen in mijn omgeving. Mijn huidige lijst is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)) | € 385,- | € 385,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Gaming X | € 141,33 | € 141,33 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 488,01 | € 488,01 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon M25-V | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Monitoren | Acer KG241P Zwart | € 182,01 | € 182,01 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 139,15 | € 139,15 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 2 | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX HX436C17PB4/8 | € 76,28 | € 76,28 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Platinum 850W | € 154,50 | € 154,50 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 84,05 | € 84,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.739,27 | ||
Het geheugen moet x2 zijn. Maar dat kreeg ik niet voor mekaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve het fatsoenlijk kunnen spelen van de spellen niet echt. Zolang het geen stroom etende straaljager wordt kan ik er wel mee leven.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen verstand van, dus lijkt mij een betere optie om dit niet te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop advies te krijgen en misschien eventuele verbeteringen (het liefst binnen mijn budget) zodat ik een goed werkend systeem krijg wat de komende tijd even vooruit kan.
[ Voor 2% gewijzigd door Nevil666 op 03-05-2020 19:34 . Reden: Ik ben dom ]