Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een bestaand systeem, maar mis wat snelheid. Dus wil deze aanpassen door er een nieuwe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Afhankelijk van de componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een bestaand systeem, zie onderstaand. Hiervan wil ik de processor en behuizing vervangen en een videokaart toevoegen.
- Gigabyte GA-B250N-Phoenix WIFI Intel B250 LGA 1151 (Socket H4) Mini ITX moederbord
- Crucial MX300 SATA III
- Intel Pentium Processor G4600 (3M Cache, 3.60 GHz) 3.6GHz 3MB Box processor
- Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4-2400 8GB DDR4 2400MHz geheugenmodule
- INWIN Mini-ITX Chopin Silver
- Randapparatuur als muis, toetsenbord is aanwezig en prima.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil de processor vervangen voor een snellere en een videokaart i.v.p. HD 630 van de G4600. Daarnaast is de behuizing dan te klein denk ik en zal deze ook vervangen moeten worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau is belangrijk omdat hij in de woonkamer staat. Laag energieverbruik is een pré
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Ik zat te denken aan onderstaand, maar ben bang dat ik zaken over het hoofd zie. Tips?
- Gigabyte GA-B250N-Phoenix WIFI Intel B250 LGA 1151 (Socket H4) Mini ITX moederbord
- Crucial MX300 SATA III
- Intel Core i5-9400F Boxed
- Sharkoon V1000
- MSI GeForce GT 1030 2GH LP OC
Ik heb een bestaand systeem, maar mis wat snelheid. Dus wil deze aanpassen door er een nieuwe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Afhankelijk van de componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een bestaand systeem, zie onderstaand. Hiervan wil ik de processor en behuizing vervangen en een videokaart toevoegen.
- Crucial MX300 SATA III
- Intel Pentium Processor G4600 (3M Cache, 3.60 GHz) 3.6GHz 3MB Box processor
- INWIN Mini-ITX Chopin Silver
- Randapparatuur als muis, toetsenbord is aanwezig en prima.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil de processor vervangen voor een snellere en een videokaart i.v.p. HD 630 van de G4600. Daarnaast is de behuizing dan te klein denk ik en zal deze ook vervangen moeten worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau is belangrijk omdat hij in de woonkamer staat. Laag energieverbruik is een pré
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Ik zat te denken aan onderstaand, maar ben bang dat ik zaken over het hoofd zie. Tips?
- Crucial MX300 SATA III
- Intel Core i5-9400F Boxed
- Sharkoon V1000
- MSI GeForce GT 1030 2GH LP OC