Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hiermee de komende jaren spelletjes spelen (rdr enzo) op 1080p, maar misschien later ook op een groter scherm. En wat (vakantie) video's bouwen. Ik heb als uitgangspunt de BBG van deze maand genomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro, paar tientjes meer (of minder als dat natuurlijk kan) is geen ramp.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een nieuwe 500gb SSD liggen, de Crucial MX500 2,5" 500GB. Ik denk dat ik deze prima kan gebruiken voor deze build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De case vind ik mooi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het systeem eventueel later wel willen upgraden mocht de tijd daar zijn. Het zou dus fijn zijn als dit kan met de onderdelen die ik gekozen heb.
Verder zou ik graag 4 ram sloten hebben op het mobo, zodat ik deze eventueel later kan upgraden naar 4*8gb. Vandaar de ASRock B450M Pro4 en niet de in de BBG genoemde MSI B450M-A PRO MAX.
Ga je overklokken?
Nee, denk niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Zoals altijd; geeft deze build zo veel mogelijk bang-for-buck?
Daarnaast vraag ik mij af of de genoemde samenstelling van onderdelen een goede & compatible combinatie is. Het is mijn eerste build
.
Ik wil hiermee de komende jaren spelletjes spelen (rdr enzo) op 1080p, maar misschien later ook op een groter scherm. En wat (vakantie) video's bouwen. Ik heb als uitgangspunt de BBG van deze maand genomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro, paar tientjes meer (of minder als dat natuurlijk kan) is geen ramp.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een nieuwe 500gb SSD liggen, de Crucial MX500 2,5" 500GB. Ik denk dat ik deze prima kan gebruiken voor deze build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 395,- | € 395,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C Mini | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 89,94 | € 89,94 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,04 | € 46,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 856,14 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De case vind ik mooi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het systeem eventueel later wel willen upgraden mocht de tijd daar zijn. Het zou dus fijn zijn als dit kan met de onderdelen die ik gekozen heb.
Verder zou ik graag 4 ram sloten hebben op het mobo, zodat ik deze eventueel later kan upgraden naar 4*8gb. Vandaar de ASRock B450M Pro4 en niet de in de BBG genoemde MSI B450M-A PRO MAX.
Ga je overklokken?
Nee, denk niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Zoals altijd; geeft deze build zo veel mogelijk bang-for-buck?
Daarnaast vraag ik mij af of de genoemde samenstelling van onderdelen een goede & compatible combinatie is. Het is mijn eerste build