Max Payne Easter Eggs!

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Ik vroeg me wat af tijdens het spelen van Max Payne. Er zijn van die reclame borden in het spel met zo'n vrouwtje erop. In de tutorial aan de binnenkant van het bushokje bijvoorbeeld. Dat vrouwtje lijkt verdacht veel op Estella Warren, iemand enig idee of dit klopt??

En ergens in Part 1 Chapter uhm 4 of 5 dacht ik, dan zit je gevangen in dat Hotel en moet je de weg eruit zien te vinden zonder de cops tegen te komen. Nou heb je ergens zo'n Kamertje waar je door een Raam heen kan en dan loop je over een riggel totaan een nieuw kamertje. Eenmaal binnen zegt Max dan zoiets van: "something strange happened here, and i don't wanna know what". Daar ligt dan dus zo'n gast op de vloer met zo'n houten staak in zijn rug geprikt. Op de grond er naast staat in de vloer gekerft: "BUFF". Mischien een kleine verwijzing naar Buffy The Vampire Slayer ??

Weet iemand er nog meer??

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 06 augustus 2001 12:46 schreef drZymo het volgende:
Weet iemand er nog meer??
Ja hier: [topic=191645]

;)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op een gegeven moment zegt Max dat hij zich een soort Chow Yun Fat voelt, en het paswoord wat die ene junk bij die deur geeft is "John Woo".

Ook wel grappig, ze winden er in elk geval geen doekjes om dat ze uit die films wat inspiratie hebben gehaald :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Dit topic is gesloten.