Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray32
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05-2020

ray32

-- ray32

Topicstarter
Hoi allen,

Ik ben al een tijdje bezig om een minecraft server (PE edition) op te zetten op mijn eigen server, maar loopt tegen allerlei fouten aan.

Nu ben ik nogal nieuw op dit gebied, maar wil graag een server hebben voor wat vrienden (en uiteindelijk voor meer mensen) met inventory en in survival mode.

Ik heb al verschillende jars geprobeerd (pocketmp, nukkitx, bds). Ik zoek een makkelijke manier om mods en plugins te beheren.

Wie kan/wil mij hier mee helpen ?

Discord gaat me zelf wel lukken (al eerder gedaan).

Alvast bedankt!

RAY | Somewhere on the.inter.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:22

g0tanks

Moderator CSA
Ik zou beginnen met aangeven wat die fouten precies zijn. Met alleen de boodschap dat het niet lukt kunnen we niet echt iets. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray32

ray32

-- ray32

Topicstarter
Die waren zo divers dat ik niet het idee heb dat het aan mijn setup ligt... Al is dat een aanname:

1) telkens spawnen op deathpoint (nukkitx)
2) Als OP niet kunnen veranderen van gamemode (unsupported packet)
2) beheer van de server (elke jar) -> wie kan me helpen aan een bruikbare beheerpanel

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een goede JAR met beheer panel (op mijn eigen server).
Ik heb al 50+ setup guides doorlopen en ben uitgelezen. Als iemand me hiermee wil helpen graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:22

g0tanks

Moderator CSA
Aha, het lukte dus al om een server te maken waar andere mensen naar kunnen verbinden? Uit je startpost leek het alsof het bij het installeren van de server misging.

Doe je dit op een thuisserver? Of heb je ergens hosting gekocht?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray32

ray32

-- ray32

Topicstarter
g0tanks schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:08:
Aha, het lukte dus al om een server te maken waar andere mensen naar kunnen verbinden? Uit je startpost leek het alsof het bij het installeren van de server misging.

Doe je dit op een thuisserver? Of heb je ergens hosting gekocht?
Ik kan inderdaad wel een werkende server krijgen op poort 19132 (PE edition), maar het loopt niet helemaal lekker (errors).

Het is een dedicated server met veels te veel resources voor Java (in een datacentre)

Daarnaast zoek ik hulp met plugins en map builds.

[ Voor 7% gewijzigd door ray32 op 03-05-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray32

ray32

-- ray32

Topicstarter
Ow ik dacht dat het aan mij lag. Blijkbaar is het gewoon moeilijk :-)

Pagina: 1