WooCommerce welke plugin voor product variaties

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik ben een verkoper van de barbecues Big green egg.
Het probleem is dat deze barbecues volledig geconfigureerd moeten worden, waardoor de prijs aangepast wordt.

Ik wil in plaats van 90 producten per barbecue, gewoon 1 barbecue die mensen dan zelf kunnen configureren.

Voorbeeld:

Barbecue Large
onderstel 1 + € 50,00 / onderstel 2 + € 50,00 / geen onderstel +€0,00 (per combinatie is ook weer prijscombinatie )
Hoes 1 +€ 50,00
etc.

Graag zou ik ook per variabel tekst toevoegen en afbeelding toevoegen.

Mensen krijgen als ze de bbq+zijtafels+onderstel+ hoes+ accessoires natuurlijk meer korting dan dat ze enkel de BBQ kopen.

Ik heb gezocht maar kom steeds niet op plugins die dit kunnen. Ik vind het niet erg om ervoor te betalen uiteraard, maar dan wil ik wel plugins hebben die werken.

Relevante software en hardware die ik gebruik.
Ik heb gewoon een wordpress website. *snip*
Het SSl certificaat is aangevraagd.

Uiteraard kan ik als mensen geinteresseerd zijn in de BBQ's een mooi aanbod doen, maar het gaat mij nu hier om de informatie welke plugin ik moet gebruiken om de site zo optimaal mogelijk te krijgen.

Mochten jullie andere ideeen hebben om de bbq's beter te presenteren dan hoor ik dat ook uiteraard graag. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Creepy op 03-05-2020 17:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Wat zijn je zoektermen?

"woocommerce plugin product options" levert mij bijv deze op: https://wordpress.org/plugins/woo-extra-product-options/ ?

Zelf ook a gevonden? Waarom zou deze plugin wel/niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik heb de site URL uit je post gehaald. Sitechecks e.d. stellen we hier namelijk niet op prijs. Ondanks je lange post komt je eigenlijk niet veel verder dan "Wie weet er een plugin die dit en dit kan". Dus welke plugins heb je nu zelf al gevonden en waarom voldeden doe dan niet?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:12
WooCommerce heeft standaard "variable products", doet dat niet al genoeg?

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 19:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:43
Ook een goede ervaring mee, heeft veel opties echter miste ik de optie om per "extra product optie" de voorraad beheer te bijhouden.
Pagina: 1