Vorig weekend met succes de Nest Hello deurbel geïnstalleerd, maar de eerder aageschafte gong gaf geen geluid bij het "bellen".
Om die reden afgelopen week de beltrafo vervangen in de meterkast, toen werkte alles wel naar behoren.
Tot gisteravond toen de gong ineens alleen "dong" zei en vervolgens begon te zoemen.
Ik heb toen alles afgekoppeld in de gong, om vandaag eens verder te kijken.
De gong is een Honeywell Type 4:strip_exif()/f/image/VnPE377AfATf4uJ1du2NNtcd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is hoe het was aangesloten met een normale deurbelknop. Werkte prima.
:strip_exif()/f/image/bbbj0gaSKFggobVDooEpxpPT.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu met de Nest Chime ertussen.
:strip_exif()/f/image/K7zRlovVenxSb131CZZNHniy.jpg?f=fotoalbum_large)
De Beltrafo in de meterkast.
Vanwege het zoemen heb ik het voltage van 24v teruggeschroefd naar 12V en nu 8V maar geen van drie stopt het zoemen en ook m'n camera zelf komt niet terug online.
Weet iemand hoe ik 1) het zoemen stop? En 2) zorg dat de camera weer online komt en 3) de gong ook ding-donged als er wordt aangebeld met de Nest?
Om die reden afgelopen week de beltrafo vervangen in de meterkast, toen werkte alles wel naar behoren.
Tot gisteravond toen de gong ineens alleen "dong" zei en vervolgens begon te zoemen.
Ik heb toen alles afgekoppeld in de gong, om vandaag eens verder te kijken.
De gong is een Honeywell Type 4
:strip_exif()/f/image/VnPE377AfATf4uJ1du2NNtcd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is hoe het was aangesloten met een normale deurbelknop. Werkte prima.
:strip_exif()/f/image/bbbj0gaSKFggobVDooEpxpPT.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu met de Nest Chime ertussen.
:strip_exif()/f/image/K7zRlovVenxSb131CZZNHniy.jpg?f=fotoalbum_large)
De Beltrafo in de meterkast.
Vanwege het zoemen heb ik het voltage van 24v teruggeschroefd naar 12V en nu 8V maar geen van drie stopt het zoemen en ook m'n camera zelf komt niet terug online.
Weet iemand hoe ik 1) het zoemen stop? En 2) zorg dat de camera weer online komt en 3) de gong ook ding-donged als er wordt aangebeld met de Nest?
nog steeds een nickchange