Toon posts:

HP Laserjet 4000TN spuwt diagnostische paginas uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een maand wordt, als we iets willen printen volgend melding eruit gespuwt door een LaserJet 4000TN:

" HP JetDirect Diagnostische Pagina

Er is iets gebeurd waardoor uw print server deze diagnostische pagina heeft uitgedrukt. Voor interne print servers: zet uw computer uit, zet hem dan weer aan om normaal door te gaan. Na het afdrukken van deze pagina behoren externe print servers het normale werk te hervatten....."

Verder geeft het ook een Memory Dump en Stack aan op de print.

Als ik dan de printer even uit en aanzet gaat het door met printen.

Weet iemand hier iets van? Best irritant zo om telkens de printer uit en aan te zetten.

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Jetdirect kapot misschien ?

Heb je een interne, er uit halen en printer direct op een pc aansluiten, verder testen.
Heb je een externe, eerst je parallel kabel verv. geen gevolg? Dan alsnog printer op pc aansluiten en verder testen.

Dit allebei niet geholpen? Bij HP zoeken, desnoods bellen.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Heb ik ook gehad op een LJ2100TN,

Wat bleek, op een of andere manier bleven printjobs hangen en gebruikers gingen op alle knoppen rammen om het toch door de laten lopen. Gevolg was dat ie vaak eerst een configuratie pagina ging printen en daarna verder ging met de printjob.

Ik heb het opgelost door TCP/IP printing te gebruiken op mijn NT 4 box en niet meer die gare jetdirect software te gebruiken. Overigens heb ik ook een nieuwe printer driver uitgerold over alle werkstations....

suc6