Beste Tweakers,
Omdat ik er al een tijdje uit ben en mij gevraagd werd om een pc samen te stellen voor een kennis (zoon van 13 jaar) ter waarde van ongeveer 600 euro zou ik graag jullie feedback willen op de door mij samen gestelde onderdelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral games zoals Fortnite, roblox en CS GO op 1080 monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Itx en atx case, toetsenbord, muis, monitor 2,5 inch ssd (128gb) en HDD's aanwezig, gaat dus puur om de inhoud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, cpu, geheugen, M.2 (als C schijf), Videokaart, Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ze willen graag Intel en Nvidia pc (door slechte ervaringen met AMD in verleden)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie (merk)voorkeuren hierboven.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een systeem samengesteld maar omdat ik een tijd gestopt was met (ver)bouwen van pc's leek het mij verstandig om hier even te vragen of dit systeem goed gaat zoals ik deze heb samen gesteld
Zie Wenslijst 600 op mijn profiel : gallery: sir serial
Hopelijk kunnen jullie bevestigen of ik het zo (redelijk) goed heb gedaan.
Ik heb ook gekeken of ik zoveel mogelijk bij 1 winkel (SI Computers) kan bestellen.
Alvast bedankt
Serial
Omdat ik er al een tijdje uit ben en mij gevraagd werd om een pc samen te stellen voor een kennis (zoon van 13 jaar) ter waarde van ongeveer 600 euro zou ik graag jullie feedback willen op de door mij samen gestelde onderdelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral games zoals Fortnite, roblox en CS GO op 1080 monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Itx en atx case, toetsenbord, muis, monitor 2,5 inch ssd (128gb) en HDD's aanwezig, gaat dus puur om de inhoud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, cpu, geheugen, M.2 (als C schijf), Videokaart, Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ze willen graag Intel en Nvidia pc (door slechte ervaringen met AMD in verleden)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie (merk)voorkeuren hierboven.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een systeem samengesteld maar omdat ik een tijd gestopt was met (ver)bouwen van pc's leek het mij verstandig om hier even te vragen of dit systeem goed gaat zoals ik deze heb samen gesteld
Zie Wenslijst 600 op mijn profiel : gallery: sir serial
Hopelijk kunnen jullie bevestigen of ik het zo (redelijk) goed heb gedaan.
Ik heb ook gekeken of ik zoveel mogelijk bij 1 winkel (SI Computers) kan bestellen.
Alvast bedankt
Serial