Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de PC wil ik voornamelijk gamen. Games die ik vooral ga spelen zijn strategy games, zoals Rome: total war 2 en Cities Skylines. Met oog op mijn nieuwe studie komend jaar denk ik ook dat het handig is dat de computer enigszins technisch kan tekenen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €700 voor de hardware, aangezien ik ook nog een monitor en de software moet aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen idee wat goede/slechte merken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het mooi als een PC een glazen zijkant heeft en ook stil is. Verder wil ik geen enorme tower behuizing.
Ga je overklokken?
Nee, vind ik iets te eng en is bovendien ook niet echt nodig denk ik.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb op dit moment al een lijstje gemaakt en ik zou graag van jullie willen horen wat jullie hiervan vinden en of jullie misschien andere ideeën hebben qua samenstelling van de PC.
Ik kijk uit naar jullie reacties
.
Met de PC wil ik voornamelijk gamen. Games die ik vooral ga spelen zijn strategy games, zoals Rome: total war 2 en Cities Skylines. Met oog op mijn nieuwe studie komend jaar denk ik ook dat het handig is dat de computer enigszins technisch kan tekenen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €700 voor de hardware, aangezien ik ook nog een monitor en de software moet aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen idee wat goede/slechte merken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het mooi als een PC een glazen zijkant heeft en ook stil is. Verder wil ik geen enorme tower behuizing.
Ga je overklokken?
Nee, vind ik iets te eng en is bovendien ook niet echt nodig denk ik.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb op dit moment al een lijstje gemaakt en ik zou graag van jullie willen horen wat jullie hiervan vinden en of jullie misschien andere ideeën hebben qua samenstelling van de PC.
Ik kijk uit naar jullie reacties
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5500 XT Challenger D 8G OC | € 215,- | € 215,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 38,24 | € 38,24 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 47,90 | € 47,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2C3000C16 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Solid state drives | WD Green SSD M.2 V2 120GB | € 25,99 | € 25,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 698,95 | ||