Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HTML handtekening Mail app IOS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 26-09 00:22

Fjeze

AllesPerfect!

Topicstarter
Ik ben bezig met een handtekening voor mijn e-mail, deze bevat een bedrijfslogo (JPG of PNG afbeelding) en daaronder nog 2 afbeeldingen welke met een hyperling verwijzen naar Facebook en Instagram.

Als ik een mail stuur naar mezelf vanaf de webmail ontvang ik de handtekening goed inclusief afbeeldingen en werkende hyperlinks. Echter als ik deze handtekening kopieer voor gebruik vanaf de iPad Pro (2019) (of iPhone 11Pro) en dan onder instellingen -> mail -> handtekening plak en een mail stuur zie ik op de plekken van de afbeeldingen alleen witte vierkanten terug, en dus niet de afbeeldingen zelf.

Ik heb de iPhone en iPad geschud zodat de melding Herstel kenmerken wijzigen verschijnt, maar dan nog werkt het niet.

Iemand hier een oplossing voor?

Je moet vanaf de ipad pro toch wel een mail kunnen sturen met een handtekening met afbeelding erin?

Fly or Die

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:01

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Zorg er in ieder geval voor dat afbeeldingen ergens op een webserver te bereiken zijn zodat je ze niet als bijlagen mee gaat sturen. In dat geval hoef je dus ook geen afbeeldingen op de iPad te zetten maar heb je aan de URL genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:46
Inderdaad: de afbeeldingen ergens hosten en ernaar verwijzen in je html. Zo werkt het bij mij al jaren. Heb het overigens nooit getest met de afbeelding *in* de signature. Maar dit werkt in ieder geval wel :)

• Susanne Nielen
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 14-09 15:43
Ik heb al maanden hetzelfde probleem, ik krijg het niet voor elkaar om mijn logo in mijn handtekening te zetten. Uiteraard al diverse forums bezocht en vanalles geprobeerd, ook bovenstaande manier. Ik heb overigens een iPhone SE met iOS 13.7.
Wat bedoelen jullie precies met dat de afbeelding op een webserver te bereiken moet zijn? Mijn logo staat online op mijn website, en als ik via dit logo het adres van de afbeelding kopieer en als hyperlink aan de afbeelding in mijn emailhandtekening koppel, dan werkt het ook niet. Ik kan dan wel doorklikken naar de afbeelding maar de afbeelding zelf is niet te zien in de mail.

Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen want ik wordt hier wel een beetje moedeloos van..

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:35
Susanne Nielen schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:43:
Ik heb al maanden hetzelfde probleem, ik krijg het niet voor elkaar om mijn logo in mijn handtekening te zetten. Uiteraard al diverse forums bezocht en vanalles geprobeerd, ook bovenstaande manier. Ik heb overigens een iPhone SE met iOS 13.7.
Wat bedoelen jullie precies met dat de afbeelding op een webserver te bereiken moet zijn? Mijn logo staat online op mijn website, en als ik via dit logo het adres van de afbeelding kopieer en als hyperlink aan de afbeelding in mijn emailhandtekening koppel, dan werkt het ook niet. Ik kan dan wel doorklikken naar de afbeelding maar de afbeelding zelf is niet te zien in de mail.

Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen want ik wordt hier wel een beetje moedeloos van..
Als je logo online staat op je website, dan kun je de link van deze afbeelding gebruiken. Je hoeft de afbeelding dus niet opnieuw te uploaden op je webserver. Ik raad wel aan om een .png te gebruiken i.v.m. darkmode in veel mailprogramma's.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True