Ik internet via isdn en nu komen alle kosten op de telefoon rekening van mijn ouders. Ik wil dat nummer dus instellen op mijn eigen nummer maar hoe zou ik dat kunnen doen?
Verwijderd
De meeste mensen hebben een quattrovox van de KPN en de ISDN adapter buiten de centrale om.
Kun je dus in de drivers van je modem instellen.
Kun je dus in de drivers van je modem instellen.
je kunt het waarschijnlijk ook bij de initialisatie-string van je communicatieapparaat zetten. Zo heb ik het gedaan bij m'n Webvox.
Verwijderd
Welke isdn modem heb je?
Ik weet nml dat bij de teleskaart dat je rechtsonderin de taakbalk dat je een isdnmonitor hebt. Daar kan je een nummer in zetten, en dan wordt het internet op dat nummer gespecificeerd.
Ik weet nml dat bij de teleskaart dat je rechtsonderin de taakbalk dat je een isdnmonitor hebt. Daar kan je een nummer in zetten, en dan wordt het internet op dat nummer gespecificeerd.
Ik heb een isdn modem intern van e-tech. Misschien kan iemand mij vertellen waar ik dat nummer in windows 2000 dan zou kunnen instellen.
Network properties --> ISDN card properties (of was dit nou alleen met Win9x?)Op dinsdag 07 augustus 2001 14:55 schreef michel-008 het volgende:
Ik heb een isdn modem intern van e-tech. Misschien kan iemand mij vertellen waar ik dat nummer in windows 2000 dan zou kunnen instellen.
Nou ik kan het nog steeds nergens vinden maar als er nog iemand is die mij precies kan vertellen hoe dat met windows 2000 zit dan alvast bedankt dan!
ok komt ie:
Start -> ConfiguraiteScherm -> Systeem -> Hardware -> Aparaatbeheer -> Netwerkadapters -> ISDN kaart -> Eigenschappen -> ISDN -> Configureren
gelukt??
Ohja, ik zou ook ff proberen om met je PC naar een GSM ofzo te bellen, zodat je kunt checken of het ook echt werkt!
Start -> ConfiguraiteScherm -> Systeem -> Hardware -> Aparaatbeheer -> Netwerkadapters -> ISDN kaart -> Eigenschappen -> ISDN -> Configureren
gelukt??
Ohja, ik zou ook ff proberen om met je PC naar een GSM ofzo te bellen, zodat je kunt checken of het ook echt werkt!
volgens mij alleen je tel nr. aangezien je regio nr ook al ergens anders ingesteld is..
Maar dit kan je toch gewoon ff uitproberen en dan naar een GSM bellen??
dit moet je doen ja, want bij mij werkt het nietOp dinsdag 07 augustus 2001 22:07 schreef HGM het volgende:
volgens mij alleen je tel nr. aangezien je regio nr ook al ergens anders ingesteld is..
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
met het software proggie rvs-com kun je ook instellen welke uitgaande lijn je wilt gebruiken.
Pagina: 1