Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer Nitro 5 goede laptop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JariLemmens
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-12-2024
Beste,

Ik ben van plan een game laptop te kopen die ik zal gebruiken om te gamen en als werkstation.

De games die ik graag wens te spelen zijn CS:GO, Valorant en Planet Coaster/Planet Zoo.

Voorlopig denk ik dat ik met deze laptop voldoende kracht heb: https://www.bol.com/nl/p/...pv5Mhg.1_4.8.ProductTitle

Weten jullie of dit een goede laptop is? Zijn er misschien goedkopere alternatieven die ik niet gevonden heb?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via JariLemmens op 04-05-2020 09:06)

• SuperToine123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-10 19:36
Voor games als CS:GO en Valorant is een €700-€800 laptop genoeg. Deze laptop is wel erg mooi en goede value. De laptop is heeft wel een Azerty toetsenbord, ik weet niet of je dat juist wilt of niet doorhad!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• SuperToine123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-10 19:36
Voor games als CS:GO en Valorant is een €700-€800 laptop genoeg. Deze laptop is wel erg mooi en goede value. De laptop is heeft wel een Azerty toetsenbord, ik weet niet of je dat juist wilt of niet doorhad!

• JariLemmens
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-12-2024
SuperToine123 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:22:
Bedankt voor het antwoord. Ik ben er me van bewust dat voor CS:GO en Valorant zo een goedkopere laptop genoeg is. De reden dat ik een stevigere laptop zoek, ligt hem dan in Planet Coaster, wat toch wel een zwaardere game is. Nu weet ik niet of dit (de acer Nitro 5) de beste prijs/kwaliteit laptop is die je kan vinden.