Vraag

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 23:18
Ik heb de Samsung Galaxy M31 op het oog als nieuwe telefoon. Het lijkt er op dat deze net als de M30 niet in Nederland te verkrijgen zal zijn. Via de Duitse Amazon is de telefoon wel beschikbaar (vanaf 6 mei). Nu vraag ik me af of er nadelen zijn aan het 'importeren' van een Android telefoon in Duitsland.

Wat ik hierover kon vinden was dat je mogelijk met software updates en fixes wat uit de pas kunt lopen met de Nederlandse markt maar voor de rest kon ik er niet veel over vinden. Anderen met ervaring hiermee en raad je het aan of af om te doen?

Beste antwoord (via Mycroft op 15-05-2020 09:33)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb over de jaren heen inmiddels al enkele toestellen via Amazon (DE en IT) aangekocht, geen enkele had issues bij beschikbare OTA updates. Sterker nog, bij enkele toestellen lagen de OTA updates zelfs wat voor op degenen die officieel voor de NL markt waren bedoeld.

Dit is natuurlijk geen enkele garantie dat dit voor dat bewuste toestel ook op zal gaan, er staat bij het aanbod via Amazon.de dat dit een Duits model betreft, het artikelnummer geeft ook aan dat het specifiek een Duits toestel betreft als je er op gaat zoeken.

https://www.samsung.com/d...-m315fdsn/SM-M315FZRUDBT/

Misschien staat er tussen de specificaties iets vermeld wat duidelijk maakt dat dit problemen zou kunnen gaan geven?

Testing, one, two ...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb over de jaren heen inmiddels al enkele toestellen via Amazon (DE en IT) aangekocht, geen enkele had issues bij beschikbare OTA updates. Sterker nog, bij enkele toestellen lagen de OTA updates zelfs wat voor op degenen die officieel voor de NL markt waren bedoeld.

Dit is natuurlijk geen enkele garantie dat dit voor dat bewuste toestel ook op zal gaan, er staat bij het aanbod via Amazon.de dat dit een Duits model betreft, het artikelnummer geeft ook aan dat het specifiek een Duits toestel betreft als je er op gaat zoeken.

https://www.samsung.com/d...-m315fdsn/SM-M315FZRUDBT/

Misschien staat er tussen de specificaties iets vermeld wat duidelijk maakt dat dit problemen zou kunnen gaan geven?

Testing, one, two ...